|
|
کدخبر: ۱۶۶۸۱۳

در نامه ای /

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهور در نامه ای قانون اصلاح قانون برنامه پنجم توسعه را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش گروه پارلمانیخبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، قانون اصلاح قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه کشور را به منظور اجرا، ابلاغ کرد.

*معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور*

در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «قانون اصلاح ماده(۸۴) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران» که در جلسه علنی روز سه شنبه مورخ سی ام آبان ماه یکهزار و سیصد و نود و یک مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۷/۱۲ / ۱۳۹۲ از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام، موافق با مصلحت نظام تشخیص داده شد و طی نامه شماره ۱۸۲۳/۱۷۳ مورخ۲۳/۱ / ۱۳۹۳ مجلس شورای اسلامی واصل گردیده است، به پیوست جهت اجراء ابلاغ می گردد.

رئیس جمهور

حسن روحانی

**قانون اصلاح ماده(۸۴) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران

**ماده واحدهماده(۸۴) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۵/۱۰ / ۱۳۸۹ به شرح ذیل اصلاح می شود:

۱در تبصره(۱) بند(ج) عبارت «هر چهار ماه یک بار» جایگزین عبارت «سالی دوبار» می شود.

۲جزء(۱۱) بند(د) به شرح ذیل اصلاح می گردد:

۱۱ -افتتاح یا بستن حساب های ارزی در حساب های موردنظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و حساب های ریالی نزد بانک مرکزی و معرفی صاحبان امضای مجاز از بین اعضای هیئت عامل، رئیس و سایر مدیران صندوق.

۳در جزء(۷) بند(د) عبارت «مگر اینکه به هیئت عامل تفویض شده باشد» حذف و عبارت «و هیچکدام از وظایف هیئت امناء قابل تفویض به هیئت عامل و مراجع دیگر نیست و اختیارات تفویض شده قبلی نیز لغو می شود، جایگزین می گردد.

۴تبصره(۲) بند(ح) به شرح زیر اصلاح می شود:

**تبصره۲منابع صندوق فقط در حساب های موردنظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی.
ایران نگهداری خواهد شد.

قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه علنی روز سه شنبه مورخ سی ام آبان ماه یکهزار و سیصد و نود و یک مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۷/۱۲ / ۱۳۹۲ ازسوی مجمع تشخیص مصلحت نظام موافق با مصلحت نظام تشخیص داده شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار