|
|
کدخبر: ۱۶۶۸۱۸

ساعتی پیش در میان استقبال فرماندهان صورت گرفت

بیست و نهمین ناوگروه اعزامی نیروی دریایی ارتش ایران ساعاتی پیش در اسکله منطقه یکم این نیرو در بندرعباس پهلو گرفت.

به گزارشخبرگزاری فارساز بندرعباس طی سال های اخیر با ناامن شدن آبهای خلیج عدن در اثر فعالیت دزدان دریایی، ارتش ایران نیز همانند کشورهای دیگر نسبت به اعزام ناوگروه های خود با هدف تامین امنیت تردد ناوگان تجاری ایران و سایر کشورها اقدام کرده، که تاکنون نیز دستاوردهای متعددی در این راستا داشته است.

ناوگروه بیست و نهم به استعداد ناوشکن های سبلان و البرز، دو فروند بالگرد و ناو لجستیک بندرعباس ساحل ایران را به سمت آبهای بین المللی ترک کرده بود.

ناوگروه بیست و نهم نیروی دریایی ارتش در حالی امروز وارد بندرعباس شد که ۹۰ روز از ترک اسکله منطقه یکم توسط این ناوگروه با هدف دریانوردی در آبهای دور می گذرد.

معمولا منطقه دریانوردی و عملیات ناوگروهای دریایی ارتش ایران در مدار ۱۰ درجه شمالی و خلیج عدن، شمال اقیانوس هند و دریای سرخ نیز می باشد.

ناوگروه اعزامی بیست و نهم که پس از ورود به بندرعباس در یکم اردی بهشت در بندر مسقط عمان پهلو گرفته بود، امروز در میان استقبال امیردریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر فرماندهان نیروی دریایی و مقامات کشوری و استانی وارد اسکله منطقه یکم نیروی دریایی ارتش شد.

انتهای پیام / ۸۸۰۰۱ / ط۲۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار