|
|
کدخبر: ۱۶۶۸۹۵

سبحانی نیا در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: دبیر کانون نمایندگان ادوار مجلس گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است اعضای این کانون با رؤسای قوای سه گانه کشور دیدار و گفت وگو کنند.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا دبیر کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به برنامه های این کانون در سال جاری، گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است اعضای کانون نمایندگان ادوار مجلس در سال جاری دیدارهایی با رؤسای قوای سه گانه کشور داشته باشند.

وی به جزئیات دیدارهای اعضای کانون نمایندگان ادوار مجلس با رؤسای قوا اشاره کرد و افزود: قرار است در این دیدارها در مورد راهبردهای این کانون در سال جاری و جمع بندی اقدامات انجام شده در سال گذشته، گزارشی به رؤسای قوا از سوی اعضای کانون نمایندگان ادوار مجلس به آن ها ارائه شود.

دبیر کانون نمایندگان ادوار مجلس در ادامه، اظهار داشت: در اولین دیدار قرار است، اعضای کانون نمایندگان ادوار مجلس در روز یکشنبه هفته آینده با علی لاریجانی رئیس مجلس دیدار و گفت وگو داشته باشند.

حجت الاسلام سبحانی نیا در ادامه تأکید کرد: زمان دقیق دیدار اعضای کانون نمایندگان ادوار مجلس با رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار