|
|
کدخبر: ۱۶۶۹۴۰

افضلی فر در گفتگو با مهر:

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری موظف شد تا ظرف ۱۰ روز سازوکارهای پرداخت معوقات بازنشستگان را تهیه و به این کمیسیون ارائه دهد.

مصطفی افضلی فر، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به برگزاری جلسه مشترک امروز این کمیسیون با معاونت راهبردی ریاست جمهوری، صندوق بازنشستگی کشور و مدیران کانون های بازنشستگی گفت: این جلسه به منظور رسیدگی به شکایت مدیران کانون های بازنشستگی از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به خاطر عدم پرداخت معوقات بازنشستگان بود.

وی افزود: مجموع معوقات کانون های بازنشستگی کشور از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهور رقمی بالغ بر هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان است.

نماینده مردم اردبیل ادامه داد: در این جلسه مقرر شد که صندوق بازنشستگی کشور لیست همه معوقاتی که مربوط به مطالبات و حقوق بازنشستگان از تاریخ مهر سال ۸۶ تا شهریور سال ۸۷ بوده را تهیه و در ظرف مدت یک هفته به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ارائه دهد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خاطرنشان کرد: همچنین معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری نیز موظف شد تا ظرف مدت ۱۰ روز سازوکار پرداخت مابقی معوقات بازنشستگان را مشخص و به این کمیسیون ارائه دهد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار