|
|
کدخبر: ۱۶۶۹۴۲

امروز /

خبرگزاری تسنیم: کارگران فیلم شیار ۱۴۳ با همان حجابی که روز گذشته از دانشگاه شاهد اخراج شد، امروز میهمان سازمان بسیج دانشجویی است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، اکران و تقدیر از عوامل فیلم شیار ۱۴۳ در حالی روز گذشته در دانشگاه شاهد برگزار شد که حراست این دانشگاه از حضور نرگس آبیار کارگردان این فیلم به دلیل نداشتن چادر ممانعت به عمل آورد و تقدیر از عوامل این فیلم بدون حضور وی انجام شد.

ایرانی معاون فرهنگی دانشگاه شاهد ناهماهنگی های دانشجویان برگزارکننده مراسم و مسئولان دانشگاه را علت اصلی این مسئله دانست و به خبرنگار تسنیم گفت: خانم آبیار برای حضور در این مراسم در صحن دانشگاه حاضر شد، اما نیروهای حراست دانشگاه به حضور بدون چادر این کارگردان انتقاد کردند و از وی در خواست کردند به قانون این دانشگاه در الزام به استفاده از پوشش چادر پایبند شود تا اجازه ورود پیدا کند.

این رفتار مسئولان دانشگاه شاهد در حالی رخ می دهد که به گفته شهیدی مسئول قرارگاه شهیدآوینی دانشگاه شاهد، این برخورد مسئولان حراست دانشگاه توهین به عوامل ساخت این فیلم انقلابی است.

شهیدی در گفت وگو باخبرگزاری تسنیم، گفت: برای ما بسیار عجیب است که می بینیم خانم آبیار در محوطه دانشگاه بدون چادر البته با حجاب اسلامی حضور دارد، اما به وی اجازه حضور در آمفی تئاتر را نمی دهند.

وی افزود: در حالی این مسئله رخ می دهد که چند روز پیش از این مراسم، معاون وزیر علوم به همراه چند تن از همراهان خانم بدون پوشش چادر در دانشگاه حاضر می شوند و حراست دانشگاه شاهد از حضور آنها جلوگیری نمی کند.

وی اضافه کرد: این مسئله نشان دهنده سیاست های دوگانه مسئولان دانشگاه در قبال دانشجویان و بسیج دانشجویی است.

به گزارش تسنیم، ممانعت از ورود نرگس آبیار به دانشگاه شاهد به دلیل نداشتن چادر در حالی از سوی مسئولان حراست این دانشگاه صورت گرفت که وی با همان حجابی که روز گذشته از دانشگاه شاهد اخراج شد، امروز برای تقدیر از فیلم شیار ۱۴۳ میهمان ویژه سازمان بسیج دانشجویی کشور است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار