|
|
کدخبر: ۱۶۶۹۹۵

در جمع خبرنگاران مطرح شد /

خبرگزاری تسنیم: وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات مجلس دهم نگرفته ام.

به گزارش خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیم، علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی در حاشیه مراسم ختم مادر حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش که شنیده می شود وزرای دولت نهم و دهم برای حضور در انتخابات مجلس برنامه ریزی می کنند. آیا این موضوع صحت دارد؟ گفت: وزرا هم بالاخره جزو جامعه هستند و اگر بخواهند ورود پیدا کنند می توانند این کار را انجام دهند.

وی ادامه داد: خبری از اینکه وزرای دولت نهم و دهم سازمان دهی شده باشند ندارم، اما اگر کسی بخواهد وارد کار سیاسی شود احتمالا تعدادی ورود پیدا کنند و وارد شوند.

وزیر سابق راه و شهرسازی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا شما در انتخابات مجلس دهم حضور پیدا خواهید کرد؟ گفت: هنوز تصمیم نگرفته ام؛ در این مورد زود است.

نیکزاد در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا شما در جلسات مشترک دولت دهم با آقای احمدی نژاد شرکت می کنید؟ گفت: جلسات مشترک نیست؛ گاهی دوست و آشنا دور هم جمع می شوند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا وزیر جدید دولت یازدهم از شما در مورد مسائل مختلف حوزه راه و شهرسازی نظر کارشناسی خواسته است؟ خاطر نشان کرد: بعد از تودیع و معارفه وزیر جدید، ارتباطی با هم نداشتیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار