|
|
کدخبر: ۱۶۷۱۰۳

لاریجانی:

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گشایش اعتبار طبق دستور دولت باید با نرخ ۳۰ درصد باشد و اگر این کار صورت نگیرد، تخلف از سوی بانک ها است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی لاریجانی عصر امروز(دوشنبه) با اعضای هیأت رئیسه اتاق بازرگانی استان قم دیدار و گفت وگو کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سهم صنعت در قانون هدفمند کردن یارانه ها، گفت: علی القاعده باید این کار صورت می گرفت، امیدواریم دولت در فاز دوم هدفمندی یارانه ها نگاه ویژه ای به بخش صنعت داشته باشد.

وی در پاسخ به انتقاد عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی استان قم برای عدم بازگشایی ال سی برای بخش تولید در استان قم و یا بازگشایی ال سی با نرخ ۱۰۰ تا ۱۳۰ درصد، افزود: گشایش اعتبار طبق دستور دولت باید با نرخ ۳۰ درصد باشد و اگر این کار صورت نگیرد، تخلف از سوی بانک ها است و در جلسه با مسوولان بانک های استان قم این مورد بررسی می شود.

لاریجانی با اشاره به مالیات پرداختی از سوی بنگاه های اقتصادی گفت: این سیاست نباید مغایر با هدفمندی یارانه ها باشد و اگر اتاق بازرگانی استان قم نظری دارد آن را تدوین و به کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره پرداخت به موقع مالیات از سوی بخش صنعت و تأخیر در بازگشت ارزش افزوده به حساب شرکت ها گفت: این نکته ای است که باید با مسوولان وزارت اقتصاد و امور دارایی بررسی شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار