|
|
کدخبر: ۱۶۷۱۱۷

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز پژوهش های مجلس در پیامی سالروز شوراهای اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت.

به گزاش گروه پارلمانیخبرگزاری تسنیم، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک به مناسبت روز شوراها، شوراهای اسلامی شهر و روستا را نمونه متعالی از مردم سالاری دینی در جامعه ایران اسلامی دانست.

متن کامل پیام جلالی به شرح زیر است:

نهم اردیبهشت ماه در تقویم ملی ایران اسلامی بیانگر رشد و بلوغ حضور مردم در عرصه نقش آفرینی ایران اسلامی به حساب می آید، چراکه عضویت در نهاد توانمند و تأثیرگذار شوراهای اسلامی شهر و روستا که نمونه متعالی از مردم سالاری دینی در جامعه ایران اسلامی است، فرصتی طلایی برای مسئولان خدمتگزار به مردم شایسته خدمت فراهم آورده است چراکه اقدامات موثر و عملی شوراها در مناطق مختلف زمینه رضایتمندی مردم از خدمت رسانی را به نمایش گذاشته و اعتماد عمومی را افزایش خواهد داد.

بی شک امروز شوراهای اسلامی شهر و روستا نماد تبلور حضور اجتماعی مردم در پیشبرد برنامه های توسعه گرایانه و ارتقا روحیه همکاری عمومی و استفاده از خرد جمعی و توان و انرژی پرشور جوانان هستند و بسترهای پنهان و آشکار موجود در شوراها یکی از مهم ترین ظرفیت های پیشبرد اقتصاد مقاومتی است.

اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در راه توسعه و آبادانی منطقه خود تنها باید هدف مقدس خدمت به مردم را در سرلوحه کاری خویش قرار دهند تا با عزمی ملی و مدیریتی جهادی دست در دست دیگر مسئولان کشور شاهد شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد و فرهنگ این مرز و بوم باشیم.

اینجانب ضمن تبریک روز شوراها به اعضای محترم شورای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان های شاهرود و میامی توفیق روز افزون خدمتگزاران راستین مردم منطقه در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) را از خدواند منان خواستارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار