|
|
کدخبر: ۱۶۷۱۸۶

موسوی نژاد در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: طرح تفحص از وزارت نفت هفته آینده در صحن مجلس قرائت می شود.

حجةالاسلام سیدمهدی موسوی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به نهایی شدن طرح تحقیق و تفحص از وزارت نفت گفت: طرح تحقیق و تفحص از وزارت نفت در کمیسیون انرژی مجلس و با امضای ۲۵ تن از نمایندگان مردم در خانه ملت نهایی و تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است.

وی با بیان اینکه بررسی علل واردت بی رویه بنزین یکی از مهم ترین موارد تفحص از وزارت نفت است، افزود: طرح تحقیق و تفحص از وزارت نفت هفته آینده در صحن علنی مجلس قرائت می شود که انتظار داریم پس از تصویب در صحن علنی مجلس و آغاز فعالیت اعضای این هیئت، همکاری های خوبی با اعضا از سوی این وزارتخانه صورت گیرد.

عضو کمیسیون انرژی در ادامه، اظهارداشت: قرائت این گزارش در جلسه علنی و یا غیرعلنی مجلس به نظر هیئت رئیسه پارلمان بستگی دارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، پیشتر جلیل جعفری یکی دیگر از اعضای کمیسیون انرژی مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمگفته بودکه قرار نبود موضوع تحقیق و تفحص از وزارت نفت علنی شود اما با توجه به اینکه در این مدت به نتیجه مطلوبی در جریان بررسی ها نرسیده ایم، تصمیم گرفتیم آن را به هیئت رئیسه و صحن علنی ارسال کنیم تا جنبه رسمی به خود گرفته تا بتوانیم موضوع را بهتر پیگیری کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار