|
|
کدخبر: ۱۶۷۲۸۶

جلالی به تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز پژوهش های مجلس از برگزاری همایش بزرگ " اقتصاد مقاومتی و راهکارها " با حضور نهادهای مختلف دولتی و مراکز پژوهشی و دانشگاهی خبر داد.

کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به تدوین پیش نویس نقشه راه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی تا ابتدای سال ۱۳۹۳ اظهار داشت: هم اکنون مرکز پژوهش های مجلس در حال تهیه پیش نویس نقشه راه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است و هماهنگی های خوبی در این زمینه انجام شده و در این مورد جلسات مختلفی نیز برگزار شده است.

وی ادامه داد: کار به شکل جدی دنبال می شود و با کمیسیون های مختلف مجلس نیز هماهنگ شده و جلساتی نیز زیر نظر محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس در مورد اقتصاد مقاومتی در حال برگزاری است.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس درباره طزمان آماده شدن پیش نویس نقشه راه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی نیز گفت: ما تلاش می کنیم که در مدت کوتاهی این نقشه راه را تهیه کنیم.

جلالی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش بزرگی در زمینه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: طراحی یک همایش بزرگ را با عنوان " اقتصاد مقاومتی و راهکارها " با حضور نهادهای مختلف دولتی و مراکز پژوهشی و دانشگاهی را در دستور داریم که البته زمان دقیق برگزاری این همایش هنوز تعیین نشده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار