|
|
کدخبر: ۱۶۷۳۸۹

رحمانی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: دبیر موقت جبهه جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه تشکل متبوعش رویکرد انتخاباتی ندارد، گفت: البته منعی برای فعالیت های سیاسی و انتخاباتی ایجاد نخواهیم کرد اما سبقه و جهت گیری جبهه، فرهنگی است.

قدرت الله رحمانی دبیر موقت جبهه جانبازان انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه درخواست این جبهه باید مراحل قانونی خود را در وزارت کشور طی کند، گفت: بعد از اینکه مصوبه کمیسیون وزارت کشور را دریافت کردیم اولین مجمع و یا کنگره جبهه جانبازان را برگزار خواهیم کرد. در صددیم پیش از مهرماه و در هفته دفاع مقدس مجمع عمومی را تشکیل دهیم، البته این اقدام منوط به دریافت مجوز از سوی وزارت کشور است.

وی با اشاره به اینکه اعضای اولیه جبهه جانبازان ۸۹ نفر هستند، افزود: البته تا الان از طرف جانبازان برای عضویت به جبهه تقاضاهایی فرستاده شده و احتمالا در اولین مجمع عمومی بیش از ۸۹ نفر شرکت خواهند کرد و ما بنا داریم هر دو سال یک بار در هفته دفاع مقدس مجمع عمومی جبهه را برگزار کنیم.

دبیر موقت جبهه جانبازان درباره اینکه آیا جبهه جانبازان رویکرد سیاسی هم خواهد داشت و در انتخابات فعالیت می کند؟ پاسخ داد: جهت گیری و رویکرد اصلی جبهه، فرهنگی و در جهت ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و پایداری و منسجم کردن فعالیت های فرهنگی است.

رحمانی اضافه کرد: انتخابات دوره ای کوتاه است و همه گروه ها و جمعیت ها فعالیت می کنند و ما هم فعالیت خواهیم داشت از این رو منعی برای فعالیت های سیاسی و انتخاباتی ایجاد نخواهیم کرد اما سبقه و جهت گیری جبهه، فرهنگی است.

وی با اشاره به حضور حجت الاسلام علیرضا پناهیان در هئیت موسس جبهه جانبازان، افزود: حضور شخصیتی همچون آقای پناهیان نشان می دهد که سبقه این جبهه فرهنگی است چرا که وی همیشه ابا داشته از اینکه فعالیت سیاسی و یا از فهرست انتخاباتی حمایت کند، ضمن اینکه پناهیان در حوزه فرهنگ و هنر ید طولانی و خوبی دارد و خود از جانبازان دفاع مقدس است.

دبیر جبهه جانبازان گفت: این روزها حرف هایی زده می شود مبنی براینکه جبهه جانبازان زودتر از همه تشکل ها انتخابات را کلید زده است در حالی که این حرف ها اصلا صحت ندارد و بدنه جبهه جانبازان جنس فرهنگی دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار