|
|
کدخبر: ۱۶۷۶۲۷

قریشی خبر داد

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از ثبت نام ۳۰ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در جشنواره حکمت مطهر خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین میرمجید سیدقریشی معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: نشر و گسترش اندیشه های استاد شهید مرتضی مطهری در میان جوانان به ویژه دانشگاهیان ارجمند، همواره از مطالبات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری مدظله بوده و جشنواره حکمت مطهر گامی در راستای تحقق آشنایی و انس بیشتر دانشگاهیان با شخصیت و آثار و افکار استاد شهید مرتضی مطهری است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه معمولاً برگزاری اختتامیه جشنوار ه ها به معنای تعطیلی(هر چند موقت) جشنواره ها هست و با عنایت به لزوم انس همیشگی دانشگاهیان با آثار و اندیشه های استاد شهید مرتضی مطهری و همچنین با توجه به کمبود بودجه فرهنگی، در برنامه ریزی هشتمین و نهمین جشنواره حکمت مطهر موضوع برگزاری اختتامیه منتفی گردیده و بر این اساس جشنواره تا پایان سال تحصیلی یعنی حدود نیمه خرداد بدون وقفه ادامه دارد.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها افزود: تاکنون نزدیک به ۳۰ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند و این آمار در حال افزایش است.

قریشی تأکید کرد: ششمین دوره مسابقه کتاب ماه مطهر براساس کتاب سیری در نهج البلاغه استاد شهید مرتضی مطهری همزمان با اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد و با توجه به همزمانی این ایام با سالروز میلاد باسعادت امیرمؤمنان(ع) طراحی شده و تا نیمه خردادماه ادامه دارد.

وی گفت: دانشگاهیان اطلاعات تکمیلی درباره برندگان را از پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به آدرس www. hekmatmotahar. com دریافت کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار