|
|
کدخبر: ۱۶۷۶۳۰

کوهکن در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس جبهه پیروان با بیان اینکه جبهه متبوعش مخالفت خود را با بنا نهادن خانه احزاب بر روی ویرانه های گذشته اعلام کرد، از پیشنهاد این جبهه برای احیای خانه احزاب خبر داد.

محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، از بررسی احیای خانه احزاب در جبهه متبوعش خبر داد و گفت: جبهه پیروان با بنا نهادن خانه احزاب بر روی ویرانه های گذشته مخالف است وگرنه روز از نو روزی از نو، خانه احزاب از اول، دوباره تشکیل شود و ما حتما از آن حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: به گونه ای برخورد می شود تا کسانی که از قبل مسئولیت داشتند باز کلید دار خانه احزاب شوند و ما هم مخالفت خود را با این قضیه اعلام کردیم.

نایب رئیس جبهه پیروان با اشاره به اینکه جبهه متبوعش معتقد است خانه احزاب باید باشگاهی از احزاب باشد و هئیت اداره کننده آنجا هم از بین احزاب و جریان ها تقسیم شود و یا جناح ها خود معرفی کنند، افزود: بر این باوریم که بحثرای آوردن باعثتقابل می شود از این رو اگر افراد و یا جناح ها خود معرفی کنند تعامل در خانه احزاب بیشتر می شود.

کوهکن درباره اینکه آیا جبهه پیروان پیشنهادها و انتقادات خود را پیرامون احیای خانه احزاب به وزارت کشور اعلام نکرده است، اظهارداشت: ما دیدگاه ها و مواضع را از طریق مصاحبه ها اعلام کرده ایم و شاید بعضی از دوستان مواضع خود را منتقل کرده باشند اما به صورت مکتوب و رسمی صورت نگرفته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار