|
|
کدخبر: ۱۶۷۶۵۸

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس:

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم دولت در تخصیص اعتبارات دولتی بخل نورزد، چرا که در سال جاری قانون بودجه به شکلی است که می توانیم بخش قابل توجهی از مسائل را حل و فصل کنیم.

به گزارشخبرگزاری فارساز مشهد، حجت الاسلام نصراله پژمانفر، ظهر امروز در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستا در مجتمع آیه ها با بیان اینکه مسئولیت سنگینی به عهده شوراها است؛ اظهار کرد: مردم انتظار دارند حداقل خدمات را در فضای روستایی خود داشته باشند تا انگیزه آنان برای آمدن به شهرها کم شود.

وی با اشاره به اینکه این حق مردم است که حداقل امکانات برایشان فراهم شود؛ تصریح کرد: فراهم کردن امکاناتی نظیر آب، برق، گاز، راه مناسب و غیره جزء وظایف حاکمیت است و همه ما باید در این راستا تلاش کنیم تا عقب افتادگی هایی را که ناخواسته متحمل شده ایم جبران کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال در مجلس شورای اسلامی سعی در ایجاد زمینه های لازم برای اجرای طرح هادی شده است؛ خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال شرایط خوبی در رابطه با طرح هادی داشته باشیم و در بسیاری از روستاها که این طرح اجرا نشده یا به صورت ناقص اجرا شده است، عملی شود.

این مقام مسئول با تأکید براینکه طرح هادی نیاز به مشارکت و همراهی همه مردم دارد؛ خطاب به اعضای شورا گفت: شما مهم ترین رکن قانونی هستید که در محیط خود باید تلاش کنید تا این حس را به مردم منتقل شود که اجرای طرح هادی به نفع همه است.

پژمانفر با بیان اینکه همانطور که به خدمات شهری توجه ویژه ای می شود باید به خدمات روستایی نیز توجه کرد؛ افزود: امیدواریم دولت در تخصیص اعتبارات دولتی بخل نورزد، چرا که امسال قانون بودجه طوری است که می توانیم بخش قابل توجهی از مسائل را حل و فصل کنیم.

وی با اشاره به اینکه بخش مرکزی بیش از ۲۵۰ روستا دارد و جمعیت فراوانی را شامل می شود؛ خاطرنشان کرد: این بخش را یک کادر محدودی اداره می کنند، در صورتی که ما به بخش مرکزی باید نگاه فرابخشی داشته باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: امروز نیاز نیست بگوییم فلان مشکل را فلان مسئول باید حل کند بلکه حل مشکلات خرد و کلان کشور نیاز به کمک و مشارکت همه افراد دارد.

پژمانفر در ادامه با اشاره به مذاکرات ژنو یادآور شد: ما هیچ چیز در مذاکرات ژنو بدست نیاوردیم اما با مذاکرات به دنیا ثابت کردیم که ما پای میز مذاکره آمدیم اما طرف مقابل ما شیطان صفت است.

وی ادامه داد: اگر در آن زمان ما با آن ها مذاکره می کردیم نمی توانستیم خاک کشورمان را پس بگیریم اما ما با این کار حق خود را از آنها گرفتیم و آنها امروز از جنگیدن با ما هراس دارند.

انتهای پیام / ۲۲۰۲

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار