|
|
کدخبر: ۱۶۷۷۰۱

نماینده مردم قم در مجلس:

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه شوراها پناهگاه مردم هستند گفت: شوراها یار و یاور نظام هستند و بسیاری از مشکلات مردم را حل می کنند.

به گزارشخبرگزاری فارساز قم، احمد امیرآبادی فراهانی پیش از ظهر امروز در همایش روز ملی شوراها ضمن تبریک روز شوراها کارگر و معلم گفت: بنیادها و ارگان هایی که پس از پیروزی انقلاب با فرمان امام تاسیس شدند همراه با برکاتی بودند.

وی با اشاره به اینکه شوراها پناهگاه مردم هستند بیان کرد: شوراها یار و یاور نظام هستند و بسیاری از مشکلات مردم را حل می کنند.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به مشکلات شوراهای روستاها تصریح کرد: این شوراها محل مراجعه مردم هستند و همه امور را پیگیری می کنند و از مسئولین می خواهم مشکلات آن ها را پیگیری کنند.

وی بیان کرد: هر قدر که اداره امور شهری را به مردم بسپاریم کارها بهتر انجام می شود و در این امور موفق تر خواهیم بود.

امیرآبادی با بیان اینکه بحثسلسله مراتب شوراها مشخص نیست گفت: هنوز مشخص نیست که آیا شورای عالی استان ها می تواند به شورای استان یا شهر و روستا دستور بدهد و قابل اجرا هست یا خیر و قانونگذار باید در این مورد رفع ابهام کند.

وی با اشاره به بازنگری قانون شوراها افزود: تشکیلات شوراها دارای ابهام است و باید این مسئله رفع ابهام شود.

نماینده مردم قم در مجلس، وحدت شوراها و دوری از خودرأیی را مورد تایید قرار داد و گفت: اگر می خواهیم کار شورایی انجام دهیم باید بر روی خودرأیی پای گذاریم و با همکاری کارها را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: قانونی که در شوراها تصویب می شود باید توسط تمام اعضا شورا مورد توجه قرار بگیرد و همه از آن دفاع کنند.

امیرآبادی عنوان کرد: گاهی مشاهده می شود که اختلاف موجب شده است که شوراها نتوانند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و باید این اختلاف ها در بین اعضا شوراها یا بین شورا و ارگان ها از بین برود.

انتهای پیام / ۲۲۵۸ / ط۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار