|
|
کدخبر: ۱۶۷۷۰۳

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه پرهیز از هرگونه سیاسی کاری و قرارگرفتن مجموعه آموزش و پرورش در مسیر اهداف اصلی خود موجب شده است مجموعه تعلیم و تربیت در استان از آرامش و اطمینان خاطر برخوردار باشد.

به گزارشخبرگزاری فارساز بندرعباس، ابوالقاسم جراره ظهر امروز در جمع شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان این مطلب اظهار داشت: قطعا آنچه موجب تعالی نظام تعلیم و تربیت می شود قرار گرفتن این مجموعه مهم در مسیر صحیح و رسالت اصلی خود است که روند این مهم در هرمزگان مطلوب است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی، تحقق این امر را نیازمند مدیریت مسنجم عنوان کرد و افزود: آموزش و پرورش به عنوان یکی از مجموعه های موثر در فرهنگ سازی نقش مهمی در تحقق این هدف که خیر و صلاح کشور در آن است، ایفا می کند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه استان هرمزگان در مسیر صنعتی شدن دارای یک الزام است بر تامین و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز تاکید کرد.

به گفته جراره باید فرهنگ اشتغال از پشت میزنشینی تغییر و به سمت اشتغال مولد سوق یابد.

وی تربیت نیروی انسانی ماندگار را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید زمینه ماندگاری نیروها در استان و همچنین سرمایه گذاری بر تربیت نیروی انسانی ماهر فراهم باشد تا در راستای رشد و توسعه استان نقش آفرین باشد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه حذف کنکور سراسری در آینده نزدیک بر لزوم آمادگی دانش آموزان و تقویت برنامه های آموزش و پرورش در این عرصه تاکید کرد.

جراره همچنین با اشاره به کمبود نیروی انسانی و همچنین فضای فیزیکی مدارس، یادآور شد: آموزش و پرورش هرمزگان در این دو عرصه مهم با تنگناهای فراوانی روبروست که می طلبد وزارت آموزش و پرورش توجه جدی در رفع کمبودهای این استان که به لحاظ شرایط جغرافیایی دارای وضعیتی خاص است، داشته باشد.

وی تاکید کرد: قطعا اگر زیرساخت های آموزش و پرورش تامین باشد در پرتو اهتمام خاص مدیریت و کارکنان این مجموعه، زمینه تحقق اهداف و برنامه های وزارت آموزش و پرورش در همه شاخص ها فراهم است.

در این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش و سایر اعضای شورای معاونین گزارشی از دستاوردها و چالش های فرا روی آموزش و پرورش را ارئه کردند.

انتهای پیام / ۸۸۰۰۱ / ط۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار