|
|
کدخبر: ۱۶۷۸۰۲

حجت الاسلام علوی در شورای تامین استان هرمزگان:

خبرگزاری تسنیم: وزیر اطلاعات گفت: خوشبختانه بدنه دستگاه اطلاعاتی نیز به همه موازین الهی و چارچوب های شرعی پایبند هستند و از کار کردن بر اساس شرع مقدس اسلام لذت می برند.

به گزارش حوزه دولتخبرگزاری تسنیم، حجت السلام و المسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات امروز در آئین تودیع و معارفه مدیران کل اطلاعات قدیم و جدید استان هرمزگان در جمع اعضای شورای تامین این استان، تولید امنیت توسط دستگاه اطلاعاتی را حق مردم دانست و گفت: کار وزارت اطلاعات تولید امنیت است و این حق مردم است که احساس امنیت همراه با فضای نشاط، سرور و آرامش داشته باشد.

وی افزود: وقتی مردم امنیت داشته باشند تاثیر فراوانی بر حل مشکلات اجتماعی خواهد داشت.

وزیر اطلاعات گفت: اسلام و قرآن امنیت متکی بر فرهنگ را عامل رشد اقتصادی معرفی کرده و امیدواریم اینگونه بتوانیم شعار سال ۹۳ را همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند در زمینه اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی محقق کنیم.

حجت الاسلام علوی امنیت را از موهبت ها و نعمات الهی برشمرد و گفت: ایجاد امنیت باید در چارچوب شرع باشد مردم باید احساس کنند کسی به آنها متعرض نمی شود و جان و مالشان در امنیت است و ما حق نداریم در زندگی مردم وارد شویم.

وی تصریح کرد: من از مجموعه وزارت اطلاعات خواسته ام با روش صحیح و با اخلاق رفتار کنند زیرا حرکت در راستای موازین الهی ما را به هدف نزدیک تر می کند و خوشبختانه بدنه دستگاه اطلاعاتی نیز به همه موازین الهی و چارچوب های شرعی پایبند هستند و از کار کردن بر اساس شرع مقدس اسلام لذت می برند.

وزیر اطلاعات در این نشست که استاندار، آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند با قدردانی از همراهی و همدلی مسئولان استان با دستگاه امنیتی کشور از خدمات مدیر کل سابق اطلاعات قدردانی و مدیر کل جدید اطلاعات را معرفی کرد.

وزیر اطلاعات که شب گذشته با آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس دیدار و گفتگو داشت صبح امروز نیز با حضور در گلزار شهدا نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار