|
|
کدخبر: ۱۶۷۸۴۴

لاریجانی در دیدار وزیر خارجه نیکاراگوئه:

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس گفت: فرصت های فراوانی برای همکاری در بخش های مختلف اقتصادی، صنعتی و کشاورزی میان دو کشور وجود دارد که می بایست با بهره گیری از آن ها به ارتقای سطح مناسبات فیمابین کمک کرد.

به گزارش گروه پارلمانیخبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار " ساموئل سانتوس لوپز " وزیر خارجه نیکاراگوئه، مناسبات دو کشور را خوب و رو به رشد دانست و تصریح کرد: فرصت های فراوانی برای همکاری در بخش های مختلف اقتصادی، صنعتی و کشاورزی میان دو کشور وجود دارد که می بایست با بهره گیری از آن ها به ارتقای سطح مناسبات فیمابین کمک کرد.

همچنین، " ساموئل سانتوس لوپز " وزیر خارجه نیکاراگوئه نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به جمهوری اسلامی ایران و دیدار با مسؤلان کشورمان، گفت: گسترش مناسبات با جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مهم در خاورمیانه مورد توجه دستگاه دیپلماسی دولت انقلابی نیکاراگوئه قرار دارد.

وی با مهم خواندن نقش همکاری های پارلمانی در توسعه مناسبات تهران – ماناگوا، خواستار افزایش رفت و آمد میان مسؤلان پارلمانی دو کشور شد.

وزیر خارجه نیکاراگوئه در پایان با استقبال از روند گسترش همکاری های فیمابین در عرصه های مختلف اقتصادی و صنعتی نسبت به توسعه بیش از پیش مناسبات با جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار