|
|
کدخبر: ۱۶۷۹۸۹

تسنیم گزارش می دهد /

خبرگزاری تسنیم: در حالی که هنوز سرنوشت قطعی ریاست دانشگاه تهران مشخص نشده، اخباری در خصوص معرفی گزینه های جدید ریاست دانشگاه تربیت مدرس به وزیر علوم به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، در حالی که هنوز سرنوشت قطعی ریاست دانشگاه تهران مشخص نشده، اخباری در خصوص معرفی گزینه های جدید ریاست دانشگاه تربیت مدرس به وزیر علوم به گوش می رسد.

پس از معرفی رضا فرجی دانا به عنوان وزیر علوم، ایجاد تغییرات و عزل و نصب ها در بین روسای دانشگاه ها آغاز شد و در حالی که قطار این تغییرات به سرعت در حال پیشروی بود، وزیر علوم از ادامه کار روسای دانشگاه ها تا پایان حکم شان خبر داد.

برگزاری جلسات غیررسمی با حضور برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در خصوص بررسی گزینه های پیشنهادی ریاست دانشگاه تربیت مدرس در شرایطی انجام شد که مسئولان وزارت علوم از نداشتن برنامه ای برای تغییر رئیس این دانشگاه خبر دادند.

عبدالحسین فریدون مشاور وزیر علوم و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم در گفت وگو باخبرگزاری تسنیم، در پاسخ به سوالی درباره تهیه لیستی از سوی اساتید دانشگاه تربیت مدرس برای معرفی گزینه های احتمالی و پیشنهادی ریاست این دانشگاه و اینکه آیا گزینه در نظر گرفته شده وزارت علوم برای ریاست این دانشگاه معرفی شده است؟ گفت: خیر، این موضوع اکنون برای دانشگاه تربیت مدرس مطرح نیست.

وی افزود: وزارت علوم برای دانشگاه تربیت مدرس برنامه خاصی ندارد.

مشاور وزیر علوم در خصوص تهیه لیستی از سوی اساتید این دانشگاه، تصریح کرد: شاید خودشان این لیست را دادند، اما هنوز وزارت علوم برای آن دانشگاه برنامه ای ندارد.

در حالی که حکم چهار ساله بیژن رنجبر رئیس فعلی دانشگاه تربیت مدرس رو به اتمام است، اخباری درباره گزینه های پیشنهادی اعضای هیئت علمی به عنوان جایگزین وی مطرح می شود.

از برات قبادیان، جعفر توفیقی، یعقوب فتح اللهی و فتح الله امی از اعضای هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس به عنوان گزینه های ریاست دانشگاه تربیت مدرس نام برده می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار