|
|
کدخبر: ۱۶۸۰۸۲

سلطانی به فارس خبر داد

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی از توافق نمایندگان استان های چهارمحال و بختیاری و خوزستان با وزارت نیرو بر سر احداثتونل های بهشت آباد و گلاب ۲ خبر داد.

امیرعباس سلطانی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، درباره سرنوشت تونل های گلا ب ۲ و بهشت آباد برای انتقال آب رودخانه زاینده رود گفت: طی توافقی که نمایندگان استان های چهارمحال و بختیاری و خوزستان با وزارت نیرو داشتند قرار بر این شد که فعلا تا تشکیل جلسه شورای عالی آب احداثتونل ها متوقف شود.

وی اضافه کرد: در جلسه شورای عالی آب که قرار است هفته آینده برگزار شود پیرامون تونل های یاد شده تصمیم گیری خواهد شد که امیدواریم این شورا تصمیم عاقلانه ای در این زمینه اتخاذ کند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم استان چهارمحال و بختیاری بسیار نگران وضعیت آب استان هستند، تصریح کرد: ادامه یافتن وضعیت فعلی و وجود مشکلات آبی برای استان باعثنگرانی مردم شده است که امیدواریم با اتخاذ تصمیم مناسب این نگرانی از بین برود.

سلطانی در پاسخ به این سؤال که با توجه به توافق نمایندگان با وزارت نیرو استیضاح وزیر چه سرنوشتی خواهد داشت، گفت: اگر توافق عملی شد استیضاح را پس می گیریم و در غیر این صورت آن را دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار