|
|
کدخبر: ۱۶۸۱۱۳

کریمی اصفهانی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: باید سازوکار اقتصادی کشور برای برخورد با مفسدان اقتصادی اصلاح شود.

احمد کریمی اصفهانی عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، با اشاره به ۱۰ اردیبهشت ماه سالروز فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: چندین سال از صدور این فرمان می گذرد و اگر اقدام مهمی صورت می گرفت تاکنون باید مفاسد اقتصادی ریشه کن می شد و دیگر شاهد فساد نبودیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این زمینه امکانات را در اختیار سران قوا و حتی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دادند، تصریح کرد: عزمی در بین مسئولان برای برخورد با مفاسد به وجود نیامده و از این رو مشاهده می کنیم دستگاه قضا در برخی از مواقع اعلام می کند " مصلحت نیست برخورد صورت گیرد " و همین اقدامات به متخلفان جرات می دهد تا به مفاسد خود اصرار ورزند.

مسئول کمیته اقتصاد مقاومتی جبهه پیروان، تصریح کرد: مسئولان در هر دوره ای شعارها و وعده هایی می دهند. در همین دولت نهم و دهم دیدم که مدام می گفتند اسامی مفسدان را اعلام می کنیم، اما دیدیم چه اختلاس هایی صورت گرفت. این امر نشان می دهد عزمی در بین مسئولان برای مبارزه با فساد اقتصادی شکل نگرفته است.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری پیرامون مفاسد اقتصادی زمین مانده است، گفت: تا زمانی که با مفاسد برخورد نشود مفسدان این جرات و اطمینان را برای بروز فساد در خود می بینند. در حالی که اگر برخورد ساختاری باشد مفاسد ریشه کن خواهد شد.

وی اضافه کرد: پرونده های سه هزار میلیاردی، بیمه ایران، زمین خواری ها و موارد دیگر به کجا انجامید؟

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار با تاکید بر اینکه باید سازوکار اقتصادی کشور برای برخورد با مفاسد اصلاح شود، افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا مفسدان این اجازه را به خود ندهند فسادی را مرتکب شوند. بنابراین نیاز به سازوکار قوی و محکم داریم و باید این سازوکار طراحی و اعمال شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار