|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۰۶

با تاکید تعامل نقاط مشترک

امیر حبیب الله سیاری و سردار غلامرضا جلالی دیدار و دو طرف بر تعامل نقاط مشترک تاکید کردند.

به گزارشخبرگزاری فارس، امیر حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور دیدار کرد.

در این دیدار که در محل سازمان پدافند غیر عامل انجام گرفت، دو طرف بر تعامل نقاط مشترک تاکید کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش آمادگی این نیرو را با توجه به ارتباط موضوعی جهت همکاری با کارگروه‏ ها و پیگیری مباحثآموزشی، فرهنگ‏ سازی پدافند غیرعامل، انجام اقدامات لازم و پیشگیرانه خصوصا در بنادر جنوبی و استراتژیک کشور اعلام کرد.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور نیز با اشاره به ظرفیت های نیروی دریایی در سواحل مرزی اظهار داشت: پدافند غیر عامل از مهمترین زمینه های افزایش سطح آمادگی برای مقابله با هرگونه تهدید های احتمالی است.

وی با توجه به لزوم فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کرد: پدافند غیرعامل باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و این فرهنگ سازی در کشور ضروری است.

جلالی گفت: توجه به زیرساخت ها با توجه به اهداف سازمان، گامی مثبت و تاثیرگذار در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در زمینه سامانه دفاعی کشور است.

در پایان مقرر شد هماهنگی لازم در راستای سیاست ها و راهبردهای آتی و پیشبرد اهداف و برنامه های مشترک بین سازمان پدافند غیر عامل و نیروی دریایی انجام پذیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار