|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۰۹

صبح امروز

مراسم تجلیل از استادان نمونه دانشگاه افسری و تربیت پاسداری سپاه، امروز با حضور سردار وحیدی در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعیخبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه افسری و تربیت پاسداری سپاه امروز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سردار احمد وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی نیروهای مسلح، امیر حسنی سعدی، سردار مرتضی صفاری و جمعی از پرسنل سپاه در تالار اندیشه این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار صفاری فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پایداری امام حسین(ع) طیسخنانی با نقل قوی از امام راحل(ره) گفت: تعلیم و تربیت رسالت انبیاست که از طرف خداوند به آنها ابلاغ شده تا آدم تربیت کنند. معلمی شغل آدم سازی است که دیگر شغل ها به این درجه نمی رسد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز نقش معلمی را نقشی استثنایی و منحصر به فرد می دانند، اظهار کرد: در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری باید معنویت و تربیت محیط بر محور دانشگاه باشد لذا باید تلاش ما این باشد که با معنویت افزایی و انسان سازی رسالت دانشگاه را به انجام رسانیم.

وی با بیان اینکه مبنای سپاه عبور همه ورودی ها از این دانشگاه است، گفت: پاسداری که می خواهد از ارزش های انقلاب حراست کند ضروری است که خود ابتدا تربیت شده باشد.

در پایان این مراسم گروهی از اساتید برگزیده و نمونه دانشگاه افسری و تربیت پاسداری توسط سردار وحیدی و امیر حسنی سعدی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار