|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۳۷

جعفری در گفت وگو با فارس

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم جدیتی در مبارزه با مفاسد اقتصادی نمی بینند، گفت: برای مبارزه باید مکانیزم های لازم ایجاد شود.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری خانه ملت در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، با اشاره به سالروز صدور فرمان ۸ ماده ای مقام معظم رهبری برای مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: مسئولان باید همواره فرمان مقام معظم رهبری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه تصور نمی کنم مبارزه با مفاسد اقتصادی برای مردم ملموس باشد، تصریح کرد: مردم امروز تصور می کنند جدیتی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی وجود ندارد.

نماینده مردم بجنورد در خانه ملت اضافه کرد: رؤسای قوا همواره بر مبارزه با مفاسد اقتصادی تأکید می کنند. واقعیت این است که تصور مبارزه با مفاسد در جامعه و بین مردم وجود ندارد.

جعفری از لزوم وجود جدیت در دستگاه قضایی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی سخن گفت و افزود: ما باید ابزارهای لازم را برای مبارزه با مفاسد اقتصادی ایجاد کنیم و پس از آن جدیت لازم را برای مبارزه داشته و به تصویر بکشیم.

وی افزود: مسئولان باید جدیت در مبارزه مفاسد اقتصادی را در دستگاه های خود ایجاد کنند؛ باید مکانیزم های لازم در نهادها ایجاد شود تا مبارزه با مفاسد اقتصادی به صورت سیستماتیک صورت گیرد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند نمی توان با دستمال کثیف شیشه را تمیز کرد به همین دلیل باید افرادی را در نهادهای قضایی به کار گرفت که شائبه ای در مورد آنها وجود ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار