|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۶۸

خبرگزاری تسنیم: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس پایانی تاکید کرد: باید با دشمنان با صدای بلند صحبت کرد و با دوستان با صدای آرام.

به گزارش خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه اردوی راهیان نور دانشگاه خوارزمی گفت: راهیان نور یادآور ایستادگی نسلی است که نگذاشت وجبی از خاک این کشور نصیب بیگانگان شود.

وی افزود: راهیان نور یادآور رشادت نسلی است که متوسط سنی آن کمتر از ۲۷-۲۸ سال است، یعنی دورانی که آنها سراسر وجودشان سرشار از نشاط جوانی بود ولی با خدا معامله ای ماندگار کردند، از آرزوهای جوانانه گذشتند و خدا آنها را به آرزوی بسیار والاتری رساند که آن همجواری در قرب الهی و هم نشینی در پیشگاه حضرت ابی عبدالله(علیه السلام) بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ادامه داد: این سنت خداست که اگر از خواسته های به ظاهر زیبای دنیا بگذریم، خدا جایش را با جایگزینی دیدنی پر خواهد کرد.

بذرپاش افزود: در طول چند سال دوره قاجار و پهلوی به بهانه های قراردادهای گلستان، پاریس و ترکمنچای ایران روز به روز کوچک شد و در نهایت تبدیل به ایران کنونی شد ولی هنر امام و رهبری این بود که نه تنها در ۸ سال جنگ بلکه در فشارهای ۳۶ ساله نظام ظلم علیه ملت رشید ایران، وجبی از این خاک واگذار نشد بلکه هم رشیدتر شدیم و هم مقتدر تر.

وی تصریح کرد: تاریخ از جنس تکرار است و اگر حواسمان نباشد، خدای ناکرده تجربه تلخ آن دوران حقارت آمیز برای مردم اتفاق خواهد افتاد و می توانند گلستان ها و پاریس ها را به ملت تحمیل کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس پایانی تاکید کرد: مسیر این ملت از راه ایستادگی هوشمندانه می گذرد لذا باید با دشمنان با صدای بلند صحبت کرد و با دوستان با صدای آرام.

به گزارش تسنیم در این مراسم از مادر شهید علی خلیلی نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار