|
|
کدخبر: ۱۶۸۵۲۴

با همت «کمیته صیانت از منافع ایران»

خبرگزاری تسنیم: مسئول روبط عمومی «کمیته صیانت از منافع ایران» از برگزاری همایش منتقدان توافق ژنو با عنوان «دلواپسیم» خبر داد.

علیرضا متاجی مسئول روابط عمومی «کمیته صیانت از منافع ایران» در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیماز برگزاری همایش منتقدان توافق ژنو خبر داد و گفت: در آستانه مذاکرات هسته ای اردیبهشت ماه میان ایران و گروه ۱ + ۵ و آغاز نگارش رسمی توافق گام نهایی در این دور از مذاکرات هسته ای، هفته آینده همایش منتقدان توافق ضعیف توسط جمعی از تشکل های دانشجویی و حوزوی و مجموعه های مردمی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه و در ایام شهادت استاد شهید مطهری و بزرگداشت مقام استاد برگزار می شود و ده ها نفر از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه و نمایندگان مجلس در آن شرکت خواهند داشت.

مسئول روابط عمومی «کمیته صیانت از منافع ایران» در مورد عنوان انتخاب شده برای همایش نیز اظهار داشت: عنوان انتخاب شده برای این گردهمایی توسط تشکل های دانشجویی و مردمی برگزار کننده، «دلواپسیم» است و در این برنامه نگرانی های اساتید نسبت به انعقاد توافقی ضعیف که متضمن حفظ منافع کشور نباشد، تبیین خواهد شد.

متاجی در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی پیرامون برنامه های این گردهمایی و چهره های برجسته شرکت کننده در آن، در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار