|
|
کدخبر: ۱۶۸۵۴۸

پیام جلالی به مناسبت روز کارگر:

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز پژوهش های مجلس در پیامی با تبریک روز کارگر، کارگران را سرمایه های انسانی توسعه ایران اسلامی دانست که در خط مقدم تحقق اقتصاد مقاومتی قرار دارند.

به گزارش گروه پارلمانیخبرگزاری تسنیم، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، با تبریک روز کارگر، رونق تولید ملی را نیازمند عزم ملی تولیدگران و کارگرانی دانست که در معیت مدیریت جهادی مسئولان می توانند زمینه ساز شکوفایی هرچه بیشتر کشور باشند.

متن کامل پیام کاظم جلالی به شرح زیر است:

در تقویم ایران اسلامی روز کار و کارگر، نماد درخشش تلاش گران توانمند عرصه تولید کشور است.

زحمتکشانی که با همت مضاعف و شور و نشاط خود، چرخ های اقتصادی کشور را به حرکت در می آورند و آرزوی آبادی و سرفرازی ایران اسلامی را در سر می پرورانند.

بی شک افق رشد و توسعه ایرانی اسلامی با تجلی استعداد کارگران به عنوان سرمایه های انسانی کارآمد روشن و امیدوارکننده خواهد بود و فتح قله های پیشرفت و شکوفایی با تلاش مضاعف و عزم راسخ مجاهدان عرصه کارگری هموار خواهد شد.

امروز رونق تولید ملی نیاز به عزم ملی تولیدگران و کارگران دارد تا در معیت مدیریت جهادی مسئولان زمینه ساز شکوفایی هرچه بیشتر کشور باشد.

در مسیر تعالی، رشد و بالندگی ایران اسلامی، نقش بی بدیل و تاثیرگذار کارگران همواره مبرهن است و این نقش تا بدانجا اهمیت دارد که می توان گفت سیاست های اقتصاد مقاومتی با حضور موثر کارگران محقق خواهد شد چرا که کارگران در عرصه تولید ملی، در خط مقدم تحقق اقتصاد مقاومتی قرار دارند.

۱۱ اردیبهشت ماه در کنار مزین گشتن به نام روز کار و کارگر، یادآور شهدای عزیز کارگری است که در طول ۸ سال دفاع مقدس برگی دیگر از حماسه آفرینی و ایثار را در کتاب ایستادگی این مرز و بوم رقم زدند.

اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی تلاش گران و زحمتکشان عرصه تولید و جهاد اقتصادی، توفیق روزافزون کارگران غیرتمند در سایه توجهات حضرت ولی عصر را از درگاه ایزد منان خواستارم و امید دارم تا با عزمی راسخ در شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی همچنان راست قامت و استوار باشید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار