|
|
کدخبر: ۱۶۸۵۶۹

فرمانده کل سپاه پاسداران در تبریز:

خبرگزاری تسنیم: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تبریز گفت: از نظر آمادگی نظامی و امنیتی به ویژه توان موشکی در وضعیت بسیار خوبی هستیم اما ویژگی بارز سپاه " آمادگی اعتقادی " است و این عامل برتری سپاه بین ارتش های دنیاست.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازتبریز، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در جمع شورای فرماندهان سپاه عاشورا، اظهار کرد: هویت و موجودیت سپاه به شادابی، تحرک، انقلابی بودن و ولایت مداری و دفاع از حالت پیش روندگی انقلاب است و به همین منظور بایستی به عنوان موتور محرکه انقلاب اسلامی عمل کند.

وی با بیان اینکه تمرکز به ابعاد ایمانی و دقت در امور تنها راه انقلابی ماندن است، افزود: معنی پاسداری غیر محافظه کارانه از انقلاب همین است و اگر ما درست به وظیفه و تکلیف خود عمل کنیم بسیاری از موانع را از سر راه انقلاب برداشته می شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز سختی کار به مراتب بالاتر و بیشتر از دوران دفاع مقدس است چرا که امروز برای حضور در میدان مبارزه با تهاجمات فرهنگی به درجه خلوص بیشتری نسبت به گذشته نیاز داریم و دیروز سطح تهاجمات دشمن خاک و موقعیت جغرافیایی بود اما امروزه، ایمان، باور و اعتقادات مردم است.

وی همچنین با اشاره به مأموریت خطیر سپاه های استانی در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: زنده نگه داشتن گفتمان انقلاب اسلامی، ارتباط دلی با مجموعه و همچنین پرهیز از ماندن در فعالیت های بوروکراتیک و گرفتاری های سازمانی سبب پویایی و عمل انقلابی سپاه در عرصه های مختلف است.

سرلشکر جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمادگی و توان نظامی سپاه خاطرنشان کرد: از نظر آمادگی نظامی و امنیتی به ویژه توان موشکی در وضعیت بسیار خوبی هستیم اما ویژگی بارز سپاه به " آمادگی اعتقادی " است و این عامل برتری سپاه بین ارتش های دنیاست.

انتهای پیام / آ*

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار