|
|
کدخبر: ۱۶۸۶۴۶

هفته آینده

وزرای امور خارجه، راه و شهرسازی، نیرو و کار و رفاه اجتماعی هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان و ارائه گزارش در صحن علنی مجلس حاضر می شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده پس از یک هفته سرکشی به حوزه های انتخابیه، جلسه علنی دارند.

بررسی چهار فقره سؤال عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و همچنین رسیدگی به پرسش های حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و حسن کامران نماینده اصفهان از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در دستور کار نشست های علنی هفته آتی پارلمان قرار دارد.

سؤال مشترک محمدحسن آصفری نماینده اراک، سیدسعید حیدری طیب نماینده کرمانشاه و فتح الله حسینی نماینده قصرشیرین از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هفته بعد در صحن خانه ملت بررسی می شود.

ارائه گزارش حمید چیت چیان وزیر نیرو در زمینه «آخرین وضعیت آب و برق کشور» و اظهارنظر رؤسای کمیسیون های انرژی و کشاورزی در دستورکار جلسه علنی یکشنبه آتی مجلس قرار دارد.

یک نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان ناظر در هیأت امنای مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی در راستای اجرای تبصره ماده ۷ اساسنامه مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی هفته آینده در صحن علنی انتخاب می شود.

۲ نفر از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس نیز به عنوان ناظر در هیأت عالی نظارت موضوع قانون نظام صنفی کشور در راستای اجرای ماده ۵۳ قانون نظام صنفی کشور و یک نفر از نمایندگان مجلس به عنوان ناظر در هیأت نظارت بر مسافرت های خارجی کارکنان دولت در راستای اجرای بند ۵ ماده یک قانون نظارت بر مسافرت های خارجی کارکنان دولت در نشست های علنی هفته آتی پارلمان انتخاب می شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار