|
|
کدخبر: ۱۶۸۷۵۴

هفته آینده

نشست مشترک اعضای کمیسیون بهداشت با وزیر بهداشت شامگاه دوشنبه آینده در محل آن وزارتخانه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می دهند و در این جلسات قرار است گزارش مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره اقدامات انجام شده توسط ستاد در حوزه مبارزه با موادمخدر و روان گردان ها را مورد بحثو بررسی قرار دهند.

رسیدگی به طرح الحاق یک تبصره به ماده ۱۷ قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی و اصلاح برخی از مواد قانون تأمین اجتماعی و همچنین بررسی لایحه تشکیل شورایعالی ایمنی حمل و نقل کشور نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

طرح الحاق رشته بهداشت دهان و پرستاری دندانپزشکی به بهداشتکاران دهان و دندان وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هفته آینده در کمیسیون بهداشت و درمان بررسی می شود.

روز دوشنبه نیز اعضای کمیسیون بهداشت از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید می کنند.

نشست مشترک اعضای کمیسیون با سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونان وی در محل آن وزارتخانه شامگاه دوشنبه برگزار می شود.

سه شنبه آینده گزارش وزیر بهداشت در زمینه معضلات بخش درمان سوانح و سوختگی کشور و نحوه تخصیص و هزینه کرد بودجه سال ۱۳۹۳ بخش سلامت با حضور وزیر در محل کمیسیون ارائه می شود.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه شنبه هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات علی ایرانپور نماینده مبارکه و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مشهد در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حاضر می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار