|
|
کدخبر: ۱۶۸۸۲۹

جعفری در گفت وگو با فارس

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که محیط های علمی و دانشگاهی باید به دور از تنش های سیاسی و در راستای مباحثعلمی گام بردارند.

قاسم جعفری، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری خانه ملت در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، با اشاره به زمان برگزاری جلسات رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم گفت: در آن ایام و پیش از جلسه رای اعتماد زمانی که آقای وزیر در جلسات کمیسیون حضور می یافت می گفت که آقای روحانی به من تاکید کرده که آرامش دانشگاه ها برای من مهم است.

وی اضافه کرد: اگر طبق گفته های وزیر آقای روحانی انقدر به آرامش در محیط های دانشگاهی تاکید دارد باید فضای دانشگاه ها از تنش به دور بوده و در راستای اقتصاد مقاومتی، پژوهش های کاربردی و بنیادی و همچنین علم و دانش حرکت کند.

جعفری با بیان اینکه دانشگاه ها به عنوان محیط های علم اندوزی و دانش نیاز مبرم به آرامش دارند تصریح کرد: دولتمردان باید تمام تلاش خود را برای آرامش محیط های علمی به کار گیرند.

وی در عین حال گفت: از تدبیر و امید به دور است که دانشگاه ها در یک فضای حاشیه ای و تنش زا فعالیت کنند زیرا در چنین محیطی علم و دانش به حاشیه رفته و مسائل سیاسی مورد توجه قرار می گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار