|
|
کدخبر: ۱۶۸۹۸۹

تکرار / در گفت وگو با تسنیم مطرح شد

خبرگزاری تسنیم: دبیر دومین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران با اشاره به تسهیلات معاونت علمی برای شرکت های حاضر در نمایشگاه در جهت تقویت صادرات از خرید ۲۰۰ میلیاردی در این نمایشگاه به صورت پیش فاکتور خبر داد.

رضا اسدی فرد دبیر دومین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم، درباره تسهیلات معاونت علمی به شرکت ها و خریداران نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران، گفت: معاونت علمی و فناوری در راستای برنامه حمایتی از شرکت ها بخشی از خرید این نمایشگاه را به صورت سوبسید فراهم می کند، سال گذشته حدود ۲۰۰ دانشگاه و پژوهشگاه و مرکز تحقیقاتی بیش از ۳۸ میلیارد تومان خرید از این نمایشگاه داشتند و امسال با رشد خوبی که بود ۱۹۶ شرکت، سه هزار و ۷۰۰ قلم دستگاه و ماده آزمایشگاهی را ارائه کردند که رشد نزدیک به صد درصدی را داشته است.

وی گفت: حوزه های مختلف، بیو تکنولوژی و نانو تکنولوژی، شیمی، متالوژی، عمران کشاورزی برای تجهیز آزمایشگاه های خود از این نمایشگاه استفاده می کنند و با استمرار این حرکت جهیزات خود را در این زمینه به جهان عرضه می کنیم.

دبیر نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران درباره میزان خرید در این نمایشگاه، اظهار داشت: فروش قطعی اینجا رخ نمی دهد و بیشتر به صورت پیش فاکتور است آماری نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان را داریم و حداقل یک سوم آن محقق می شود.

اسدی فرد درباره صادرات این محصولات نیز، گفت: تعدای از این شرکت ها محصولات خود را صادر می کنند، معاونت علمی تسهیلاتی را در خدمت این شرکت ها برای تقویت زیر ساختارهای صادراتی ارائه می دهد تسهیلاتی از جمله طرح های صنعتی خوب، گرفتن استاندارهای بین المللی، داشتن سیستم بازاریابی خوب و شرکت هایی که تخصص بازاریابی داشته باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار