|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۱۰

تکرار / واحدی در گفت وگو با فارس:

جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه دانشگاه جای فتنه گران نیست، گفت: حضور خاتمی در دانشگاه ها یک سناریوی از پیش طراحی شده است و مسئولان دانشگاه باید پاسخگو باشند.

محمد واحدی جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، در رابطه با حضور خاتمی رئیس جمهور اسبق کشورمان در دانشگاه شهید بهشتی، گفت: با اینکه ۵سال از فتنه انگیزی گروهی خائن می گذرد ولی اتفاقات تلخ آن دوران که ارزش ها و اصول مردم را هدف قرار داده بود فراموش نشده و مزه تلخ آن همچنان به یاد مانده است.

واحدی تصریح کرد: چند روز پیش در اقدامی گستاخانه یکی از سران فتنه که نقش اصلی را در سال ۸۸ برعهده داشت، به بهانه مراسم بزرگداشت پدر همسرش در دانشگاه شهید بهشتی حضور پیدا کرد و با این حضور غیرمنتظره و کاملاً پنهانی قلب دانشجویان انقلابی را جریحه دار کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه جای فتنه گران نیست، اضافه کرد: البته دانشجویان انقلابی و بیدار در زمان وقوع این حادثه واکنش به موقعی از خود نشان دادند و در مقابل این حرکت شدیدا اعتراض کردند.

جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: برخلاف خبرسازی هایی که رسانه های ضد انقلاب در این رابطه انجام داده اند، افراد حاضر در تجمع دیروز همگی از دانشجویان و دانشگاهیان بوده اند که به صورت خودجوش در مقابل خاتمی ایستادند.

وی اظهار داشت: دانشگاه جای التهاب نیست و اتفاقات دیروز واکنش طبیعی دانشجویان به حضور یکی از عوامل اصلی فتنه ۸۸ به صحن مقدس دانشگاه بود.

جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، تصریح کرد: اگر دوباره خاتمی بخواهد سرش را پائین بیاندازد و به دانشگاه پا بگذارند با واکنش شدیدتری روبرو خواهد شد و دانشجویان این بار دانشگاه را محلی برای دادگاه خاتمی می کنند.

واحدی در خاتمه با بیان اینکه حضور خاتمی در دانشگاه ها یک سناریوی از پیش نوشته است، اظهار داشت: ما مانع تطهیر خاتمی می شویم و بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی منتظر پاسخ شفاف و روشن مسئولان دانشگاه و مسئولان وزارت علوم است و آنها باید بگویند که آیا درست است در زمانی که به امتحانات نزدیک هستیم فضای دانشگاه را ملتهب کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار