|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۱۴

تکرار / میرزائی در گفت وگو با فارس:

جانشین مسئول کانون مهدویت دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه دانشگاه جای سران فتنه نیست، گفت: دانشجویان منتظر پاسخ مسئولان درباره حضور فتنه گران در دانشگاه هستند.

حسین میرزایی جانشین مسئول کانون مهدویت دانشگاه شهیدبهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارسبا اشاره به حضور محمد خاتمی در دانشگاه شهیدبهشتی، گفت: ورود خاتمی به دانشگاه و التهاب آفرینی آن هم در زمان امتحانات کار درستی نبود و همه تشکل های دانشجویی و دانشجویانی که دلشان برای کشور و انقلاب می تپد، اینگونه حرکات را محکوم می کنند.

میرزایی با بیان اینکه مگر می شود هرکسی که دلش خواست سرش را پائین بیاندازد و وارد دانشگاه شود، تصریح کرد: مسئولان اجرایی دانشگاه باید پاسخ بدهند که چطور چنین کار غیر قانونی انجام شده است و چگونه در نظام جمهوری اسلامی افراد معاندی که از سران فتنه هم هستند، می توانند بدون مجوز وارد دانشگاه شوند.

وی تصریح کرد: دانشجویان منتظر پاسخ مسئولان دانشگاه و وزارت علوم هستند و این مطالبه دانشگاهیان است.

جانشین مسئول کانون مهدویت دانشگاه شهیدبهشتی خاطر نشان کرد: سران فتنه و افراد مرتبط با آنها باید بدانند که ظلم بزرگی که در حق نظام و ملت کردند هرگز از حافظه ها پاک نمی شود و مهم تر از آن اینکه سران و عوامل فتنه دیگر جایی در میان جامعه دانشگاهی و دانشجویی کشور ندارند.

میرزائی در خاتمه تاکید کرد: اقشار مختلف دانشجویی آماده اند تا با تکرار چنین اقداماتی واکنش گسترده تر و قاطع تر از خودشان نشان دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار