|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۵۷

روز گذشته /

خبرگزاری تسنیم: اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز گذشته با آیت الله نوری همدانی دیدار کردند.

به گزارش حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر پنج شنبه با آیت الله نوری همدانی در دفتر معظم له دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار حضرت آیت الله یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گزارشی از روند فعالیت های این جامعه را ارائه کرد.

وی با اشاره به بیش از ۵۰ سال حضور و فعالیت جامعه مدرسین، اظهار داشت: جامعه مدرسین یک نهاد مستقل حوزوی است که به مسائل علمی، فرهنگی و سیاسی طی این نیم قرن پرداخته است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه به فعالیت های معاونت های چهارگانه جامعه مدرسین، دبیرخانه علمی و محتوایی، دفتر امور بین الملل و دفتر جامعه مدرسین اشاره کرد و افزود: در جامعه مدرسین ارتباط با نظام اسلامی، روحانیت سراسر کشور، حوزه های علمیه، هیات مذهبی و ارگان های مردمی همیشه مدنظر بوده و در این زمینه فعالیت های گسترده ای صورت گرفته است.

سپس آیت الله نوری همدانی ضمن عرض خیر مقدم، با اشاره به فعالیت نیم قرن حضور جامعه مدرسین، گفت: جامعه مدرسین یک نهاد تاثیرگذار در کشور است و من افتخار می کنم که از بدو تاسیس آن حضور داشته ام.

وی در ادامه به نکات مهمی چون حوزه های علمیه، اصلاح دروس حوزه و بروزرسانی آن، ضرورت تشکیل دروس اخلاق، شناخت کامل از طلاب، حمایت و دفاع از کیان نظام اسلامی، حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و مقابله با استکبار جهانی اشاره و توصیه های مهمی در این زمینه ارائه کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار