|
|
کدخبر: ۱۶۹۱۹۵

در حال بروزرسانی / آیت الله جنتی در نمازجمعه تهران:

خطیب موقت نمازجمعه تهران با بیان اینکه هنوز خیلی از رئوس فتنه آزاداند و هر چه می خواهند انجام می دهند، گفت: همه باید به مسئولین کمک کنند که ریشه فتنه را براندازند.

به گزارش خبرنگار سیاسیخبرگزاری فارس، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و خطیب موقت نمازجمعه امروز تهران، با تشکر از رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور در برخورد قاطع با موضوع فتنه و فتنه گران، گفت: خیلی از رئوس فتنه هنوز آزاداند و هر چه می خواهند انجام می دهند.

وی با تاکید بر ضرورت رصد این عناصر از سوی قوه قضائیه اظهار کرد: باید مراقب اینها بود که کجا رفته و چه شبکه هایی تاسیس می کنند؛ همه باید به مسئولین کمک کنند که ریشه فتنه را براندازند.

آیت الله جنتی همچنین با اشاره به مسئله فرهنگ بر ضرورت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آثار منتشر شده تاکید کرد و گفت: وزارت ارشاد باید اسلامی فکر کرده، تصمیم گرفته و برخورد کند تا مبادا کتابی که رنگ اسلامی نداشته و بلکه ضد اسلامی است، نشر یافته و پخش شود.

خطیب جمعه تهران ادامه داد: باید مراقب این ویروس هایی که می رویند و آثار فرهنگی را فاسد می کنند بود و علف های هرزه ای که مانع رشد شکوفه ها می شوند قطع کرد.

ادامه دارد…

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار