|
|
کدخبر: ۱۶۹۳۲۹

پرکره در گفت وگو با فارس:

قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با انتقاد از حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی گفت: حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه های دیگر اقدام قابل پیش بینی برای شروع فتنه ای جدید است.

محمد حسین پرکره قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، با انتقاد از حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی گفت: حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه های دیگر و حتی مراسم مختلف عملی قابل پیش بینی برای شروع فتنه ای جدید است.

پرکره ادامه داد: خاتمی به عنوان مهره سوخته جریان اصلاحات نقشی شبیه میرحسین بازی خواهد کرد و البته سرانجامی شبیه سرانجام میرحسین در انتظارش خواهد بود.

این فعال دانشجویی افزود: خاتمی به عنوان مهره سوخته اصلاح طلبان بدنامی در تاریخ ایران را به گمنامی و حذف از تاریخ سیاسی ملت ایران ترجیح می دهد.

قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی خاطرنشان کرد: خاتمی به مهره بازی سه ضلع پدرخوانده، مردخاکستری و جوان جویای نام که اتاق فکر جریان اصلاحات هستند تبدیل شده است و اینگونه اقداماتش برای نجات از مرگ سیاسی است.

وی گفت: خاتمی قدر عطوفت و رافت دستگاه قضا را بداند و به جای برهم زدن امنیت روانی مردم از اقدامات و عملکردهای ناشایستش که در سال ۸۸ منجر به خاک و خون کشیدن جوانان شد از ملت عذرخواهی کند شاید مقبول ملت افتد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار