|
|
کدخبر: ۱۶۹۶۸۰

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت:

خبرگزاری تسنیم: بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در بیانیه ای اعلام کرد که در صورت تکرار حضور سران فتنه در دانشگاه ها، دانشجویان " برخورد انقلابی " خواهند کرد.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در اعتراض به حضور فتنه گران در دانشگاه های کشور، بیانیه ای صادر کرده است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

" من به شما عرض کنم؛ چندسالی که بگذرد، آن وقت قلم های بسته شده آگاهان بین المللی روان خواهد شد، بازخواهد شد، خواهند نوشت. ممکن است من آن روز نباشم، اما شماها هستید؛ خواهید شنید، خواهید خواند که چه توطئه بزرگی پشت فتنه سال ۸۸ بود. "

بیانات رهبر انقلاب ۱۲آبان ۸۹

هنوز حوادثفتنه ۸۸ از ذهن و خاطر مردم نگذشته است که عده ای می خواهند با اتفاق خواندن آن حوادثو عدم بررسی و محاکمه مسببان این فتنه از کنار آن بگذرند و با کمترین مجازات بلکه حتی طلب کار شدن فتنه گران را به عرصه سیاست و اجتماع برگردانند، حال آنکه نمی دانند مردم ایران اسلامی تاریخ را با واقعیات می بینند و درک کرده اند. گویی آقایان فکر می کنند که مردم در قرن گذشته زندگی می کنند. مردم نه به وسیله رسانه ها، بلکه به واسطه واقعیات با تمام وجود فتنه پیچیده سال ۸۸ را دیده اند و می دانند چه شده است. مردم دیده اند چگونه رأی شان توسط عده ای قدرت طلب به تباهی کشیده شد، مردم دیده اند که چگونه در خیابان ها به مساجد هجوم برده شد، چطور به زندگی شان دست درازی شد و از همه بدتر دیده اند چطور آرامش و امنیت شان تا ماه ها تحت مخاطره قرار گرفت.

مردم حوادثتلخ عاشورای ۸۸ را به ذهن دارند و دردی عظیم از این داغ بر دلشان نشسته است.

مردم ایران اسلامی با تمام این اتفاقات باز فرصت جبران و توبه را به فتنه گران و بالاخص سران آنها دادند ولی وقتی ناامید شدند با حضوری ماندگار و میلیونی در حماسه ۹ دی ۸۸ فریاد خشم و انزجار خود را بر سر فتنه گران و اصحابشان کشیدند تا درس عبرتی باشد برای فتنه گران و پشیمانان انقلاب که قطعا از اول هم انقلابی نبودند.

این اتفاقات همه و همه نشان از جوش و خروش ملتی دارد که برای آرمان های خود حاضر است جان خود را فدا کند.

حال با همه این تفاسیر پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲، عده ای از فتنه گران که از ترس مواجه شدن با مردم در لانه های خود کنج عزلت گرفته بودند، فضا را برای خود باز دیده اند تا با وارونه نشان دادن حوادثسال ۸۸ و طلب کار معرفی کردن خود از نظام اسلامی باج خواهی کنند ولی زهی خیال باطل.

اخیرا یکی از سران فتنه که تحت تاثیر افکار و القائات مصنوعی اطرافیان خود قرار گرفته است، می خواهد موریانه وار در جامعه حضور پیدا کند و در واقع به عرصه سیاسی بازگردد، لذا در همین راستا در برنامه ای از پیش تعیین شده در خفا و ترس کامل و ایجاد فضای امنیتی در یک حلقه خاص حضور پیدا کرده است.

حضور در دانشگاه شهید بهشتی آنطور که فتنه گران انتظار داشتند پیش نرفت و دانشجویانی که دل در گروی انقلاب و اسلام دارند خشم و انزجار خود را از این اتفاق نامیمون نشان دادند.

دانشجویان انقلابی از حضور افراد فتنه گر در دانشگاه ها به شدت آزرده خاطر شده اند و این عمل را از هر نظر محکوم می دانند و معتقد هستند باید با تمام عواملی که برای این حضور نقش داشته اند برخورد محکم و سختی صورت بگیرد تا دیگر چنین جسارت و توهینی به فرهیختگان عرصه علم و دانش صورت نگیرد.

اگر نهادهای مختلف به وظیفه انقلابی خود عمل کرده بودند و به تناسب جرم سران فتنه با آنها برخورد می شد و محاکم قضایی لازم تشکیل شده بود، طومار فتنه در هم پیچیده می شد و استوانه های فتنه در هم شکسته شده بود.

با این حال انتظار می رود قوه قضاییه در این مسأله ورود کرده و به فتنه گران درسی سخت بدهد.

در پایان باز حجت را تمام می کنیم که دانشگاه جای فتنه گران نیست و باید برخوردهای لازم قانونی انجام شود و اگر برخوردها انجام نشد و بار دیگر شاهد حضور سران فتنه و اعوان و انصارشان در دانشگاه باشیم دانشجویان انقلابی خود خواهند دانست چگونه عمل کنند و قطعاً جوابی سخت به خائنین به آرمان های امام راحل(ره) و ملت شریف ایران خواهند داد.

" والسلام علی من اتبع الهدی "

" این کسانی که شما بهشان می گوئید سران فتنه، کسانی بودند که دشمنان این ها را هل دادند وسط صحنه، البته گناه کردند، نبایستی انسان بازیچه دشمن شود؛ باید فوراً قضیه را بفهمد، اگر اول غفلتی کرده است، وسط کار وقتی فهمید، بلافاصله بایستی راه را عوض کند. خوب، نکردند. "

بیانات رهبر انقلاب ۱۹دی ۱۳۸۹

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار