|
|
کدخبر: ۱۶۹۸۰۵

سرلشکر صفوی در جمع خبرنگاران:

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: تا پایان عمر یک پاسدار معلم برای نشر ارزشهای انقلاب اسلامی باقی می مانم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در حاشیه مراسم بزرگداشت مقام معلم که در سالن بصیرت دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد گفت: معلمی هنر تربیت و تعلیم انسانه ای خردمند و خدمتگزار است.

وی افزود: در سال ۵۴ وقتی فارغ الحتصیل شدم آرزو داشتم یک معلم شوم ولی با پیروزی انقلاب اسلامی راه پاسداری را برگزیدم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: بنده ۲۱ سال است در دانشگاه های تهران، تربیت مدرس، علامه طباطبایی، شهید بهشتی و هم چنین دانشگاه جامع امام حسین(ع) در رشته تخصصی جغرافیای سیاسی تدریس می کنم.

صفوی تصریح کرد: در سال ۹۲ بنا به درخواست وزارت علوم در طول ۶ ماه به همراه یک تیم علمی سند راهبردی آموزش عالی دانشگاه های نیروهای مسلح را تدوین کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده عضو کمیته علوم دفاعی و امنیتی نیروهای مسلح وزارت علوم و هم چنین عضو کمیته علوم و معارف دفاع مقدس وزارت علوم و تحقیقات هستم هم چنین موسسه آینده پژوهی جهان اسلام را که یک موسسه خصوصی است تاسیس کردم.

سردار صفوی افزود: این موسسه در مورد وضعیت ۵۷ کشور اسلامی تحقیقات می کند، تا کنون ۱۰ کتاب تولید کرده ایم که در نمایشگاه کتاب عرضه شده است و ۷ جلد دیگر نیز تا پایان بهار به بازار می آیند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: بنده در سال جاری استاد راهنمای ۴ رساله دکترا و ۶ رساله کارشناسی ارشد هستم و تا به حال ۲۱ جلد کتاب منتشر کرده ام و اخیرا با همکاری حجت الاسلام و المسلیمین دکتر عابدی کتابی تحت عنوان " عاقبت به خیری " منتشر کرده ایم.

سردار صفوی در پایان گفت: تا پایان عمر یک پاسدار معلم برای نشر ارزشهای انقلاب اسلامی باقی می مانم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار