|
|
کدخبر: ۱۶۹۸۰۷

رئیسی در گفت وگو با فارس:

معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه امروز فتنه گران جز رسوایی چیزی ندارند، گفت: دستگاه قضا اراده جدی برای برخورد با فتنه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه آیین سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید مطهری و بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی که به همت سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اینکه دستگاه قضا اراده جدی برای برخورد با فتنه داشته و همواره این اراده ادامه دارد، اظهار داشت: قوه قضائیه تردیدی برای مقابله با فتنه گران در خودش راه نمی دهد.

وی با بیان اینکه مردم عزیز ما اراده دستگاه قوه قضائیه را در برخورد با فتنه هم در گفتار و هم در رفتار دیده اند، گفت: دستگاه قضا در برخورد با فتنه بسیار مصمم است و امروز بعد از گذشت این ایام برای همه این امر ثابت شده است.

معاون اول قوه قضائیه افزود: امروز که پرده ها کنار زده شده است، بر همگان مشخص شده که جریان فتنه چگونه بوده است و خداوند متعال به حرمت بصیرت آفرینی رهبر معظم انقلاب و به حرمت بصیرت مردم نقشه فتنه گران نقش بر آب شده است و ملت ما توانستند به جای آنکه خدای ناکرده خللی در انقلاب و ارزش های نظام به وجود بیاید راه خودشان را ادامه دهند.

رئیسی بیان داشت: امروز جز رسوایی برای فتنه گران چیزی از آن حادثه باقی نمانده است و نسبت به برخورد دستگاه قضا با فتنه ۸۸ هیچ تردیدی وجود ندارد.

وی در ادامه مواضع رئیس قوه قضائیه را ستودنی دانست و گفت: هم مواضع آیت الله آملی لاریجانی و هم مواضع مسئولان مختلف قضایی کاملاً قابل رصد کردن است که امروز قوه قضائیه برای برخورد با فتنه گران هیچ تردید ندارد.

این گزارش حاکی است، آیین سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید مطهری و بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی با حضور حجت الاسلام نعمت اله فخری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)، سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، قضات، مربیان عقیدتی سیاسی، معاونان سپاه استان تهران و هادیان سیاسی و… در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران برگزار شد.

انتهای پیام / ۲۴۶۲ / س۴۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار