|
|
کدخبر: ۱۶۹۸۴۲

کوچک زاده در گفت وگو با فارس عنوان کرد:

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه خاتمی با علم به پیامدها در دانشگاه شهید بهشتی حضور یافته است، گفت: هدف از زمینه سازی برای این حضور طلبکار کردن کسانی است که باید بابت خون های ریخته شده در فتنه ۸۸ پاسخگو باشند.

مهدی کوچک زاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارسدرباره حضور محمد خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی گفت: اگر حضور محمد خاتمی در دانشگاه ها موجب ثبات و آرامش بیشتر دانشگاه ها بشود، خوب است، اما اگر سبب تنش و ناآرامی شود، درست نیست.

وی برگزاری مراسم ختم در دانشگاه ها را امری غیر متداول خواند و بیان کرد: خاتمی با علم به پیامدهای حضور خود در ختم مسجد دانشگاه شهید بهشتی شرکت کرده است.

کوچک زاده هدف از زمینه سازی برای حضور خاتمی در این محفل را طلبکار کردن کسانی دانست که باید بابت خون های ریخته شده در فتنه ۸۸ پاسخگو باشند.

وی از تطهیر سران فتنه در قالب تاکتیک فرار به جلو به عنوان هدف این گونه اقدامات یاد کرد و گفت: شخص وزیر علوم باید در این مورد پاسخگو بوده و کمیسیون آموزش و تحقیقات هم قطعاً پیگیر موضوع خواهد بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در توضیح علت دغدغه نمایندگان بر روی حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: آقای خاتمی می تواند در بسیاری از دیگر مراسم های ختمی که در نقاط دیگر شهر برگزار می شود، شرکت کرده بدون اینکه تبعات منفی داشته باشد، اما حضور در دانشگاه موجب ناآرام شدن فضای علمی کشور می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار