|
|
کدخبر: ۱۶۹۹۹۵

زاهدی:

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی پیامی به مناسبت سالروز شهادت علامه مطهری تأکید کرد: دستاوردهای علمی امروز جوانان ایران، نتیجه رشد و پرورش استعدادهای درخشان در دامان معلمان فرهیخته و اساتید متعهد این مرز و بوم کهن است.

به گزارشخبرگزاری فارس، محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت سالروز شهادت علامه مطهری که با نام زیبای «معلم» مزین شده است، تأکید کرد: دستاوردهای علمی امروز جوانان ایران عزیز اسلامی در حوزه های مختلف علمی نتیجه رشد و پرورش استعدادهای درخشان در دامان معلمان فرهیخته و اساتید متعهد این مرز و بوم کهن است.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت علامه مطهری که با نام زیبای «معلم» مزین گردیده است بهانه ای شده است برای پاسداشت و تکریم مقام والای معلم. رئیس مکتب تشیع امام صادق(ع) زیبا می فرمایند: «مَن تَعَلّم العِلمَ و عَمِلَ بِهِ و عَلّمَ لِلّه دُعِیَ فی مَلَکُوتِ الّماواتِ عَظیما فَقیلَ: تَعَلّمَ لِلّهِ وَ عَمِلَ لِلّهِ وَ عَلّمَ لِلّهِ»، که معلم و متعلم هر دو از جایگاه رفیعی در پیشگاه خداوند عزوجل برخوردارند.

دستاوردهای علمی امروز جوانان ایران عزیز اسلامی در حوزه های مختلف علمی از نانوتکنولوژی گرفته تا لیزر، هوا و فضا، انرژی هسته ای و فناوری های نوین دیگر نتیجه رشد و پرورش این استعدادهای درخشان در دامان معلمان فرهیخته و اساتید متعهد و متخصص این مرز و بوم کهن است.

ضمن گرامیداشت مقام استاد شهید مرتضی مطهری، برای همه جهادگران عرصه های علم و دانش و فناوری و فرهنگیان معزز و اساتید معظم آرزوی سلامت و سربلندی دارد و امید است روند رشد و بالندگی علمی کشور همچنان شتابان و فارغ از هر گونه تلاطمی در بستری آرام، منطقی همراه با پویایی و شادابی جریان داشته باشد.

محمدمهدی زاهدی

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار