|
|
کدخبر: ۱۷۰۰۰۶

نادران در گفت وگو با فارس:

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: توافق نهایی بین ایران و ۱ + ۵ صورت نمی گیرد مگر اینکه مجلس در جریان جزئیات مذاکرات قرار بگیرد.

الیاس نادران عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و نماینده تهران در مجلس در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، در مورد توافقنامه ژنو اظهار داشت: آنچه که شنیده می شود، حاکی از این است که تیم مذاکره ایرانی از حوزه قدرت و دفاع از تمامیت نظام برخورد نکرده و همین مسئله سبب ایجاد نگرانی و حساسیت های اجتماعی شده است؛ در هر صورت دولت تکلیف دارد به نهادهای تقاضاکننده پاسخگو باشد.

وی درخصوص سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه می توانیم در مدت زمان کوتاهی به توافق نهایی برسیم نیز گفت: در توافقنامه اولیه قید شده است که هرآنچه انجام می گیرد باید مورد توافق طرفین باشد. بنابراین اگر اینها تعهداتی بدهند که جنبه حقوقی داشته باشد و نیازمند مصوبه مجلس نیز باشد چگونه می خواهند بدون مصوبه مجلس توافق نهایی صورت بدهند؟

نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد: توافقنامه نهایی صورت نمی گیرد مگر اینکه مجلس در جریان جزئیات قرار بگیرد و نسبت به آنچه که صورت گرفته اجماع باشد. یعنی مجلس نظر دولت را بپذیرد و کار بر اساس توافق جمعی باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار