|
|
کدخبر: ۱۷۰۰۳۸

پناهیان در همایش " دلواپسیم "

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام پناهیان گفت: خوب است که مسئولان در مذاکرات اعلام کنند که مذاکراتی که به تقویت رفاه و آسایش مردم منجر نشود، این مذاکره قطعا محکوم به شکست است.

به گزارش خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام پناهیان در همایش " دلواپسیم " که به منظور نقد مذاکرات ژنو برگزار شد، گفت: چنین جلسه ای دو قاعده اصلی و مهم دارد؛ قاعده اول این است که از نمایندگان در مذاکره حمایت می شودو آنها با پشتیبانی نیروهای انقلاب می توانند در مذاکرات موفق شود.

وی افزود: اگر نیروهای ضدانقلاب از مذاکره کنندگان حمایت کنند، تیم مذاکره کننده موفقیتی نخواهد داشت.

حجت الاسلام پناهیان تاکید کرد: حضور شما و نقد شما فایده اش به مذاکره کنندگان می رسد.

وی ادامه داد: وزیر خارجه قطعا از شما متشکر است که محکم آمده اید. بنده معتقدم که این نشست ها می تواند دشمن را به عقب نشینی وادار کند.

حجت الاسلام پناهیان در ادامه اظهار داشت: فایده دوم چنین نقدهایی به توافق ژنو این است که اگر چنین حرکت هایی پشت سر مذاکره کنندگان باشد چرخ کارخانه ها هم می چرخد. این پیگیری موجب چرخیدن چرخ کارخانه ها علاوه بر سانتریفیوژ ها می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: از همه نیروهای انقلابی تقاضا می کنم که محکم پای اعتقادات خودشان و منافع ملی که موجب زندگی و رفاه مردم مربوط است بایستند.

حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: اگر مذاکره موجب شود که ما رونق اقتصادی پیدا کنیم و عزت و خودمان را در جهان بیش از پیش ببینیم، طوری خواهد بود که مذاکره مانند دوران جبهه و جنگ خواهد بود و اگر مذاکره بخواهد تهاجمات دشمن را علیه ما شدیدتر کند، قضاوت همه از مذاکره این است که مذاکرات بی ارزش است و دشمن را وقیح تر می کند.

وی ادامه داد: خوب است که مسئولان در مذاکرات اعلام کنند که مذاکراتی که به تقویت رفاه و آسایش مردم منجر نشود، این مذاکره قطعا محکوم به شکست است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار