|
|
کدخبر: ۱۷۰۰۷۶

کریمی قدوسی در همایش " دلواپسیم "

خبرگزاری تسنیم: نمایند مردم مشهد در مجلس گفت: سیاست دولت در بحثهسته ای خالی کردن دل ملت و گرفتن غیرت دینی بود.

به گزارش خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیم، کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گردهمایی بزرگ منتقدین توافق ضعیف با عنوان " دلواپسیم " که در مجتمع ۱۳ ابان برگزار شد در پاسخ به این پرسش که چرا این توافقنامه به صرف اینکه برنامه اقدام مشترک نامگذاری شده است، مورد نظارت مجلس قرار نگرفته اظهار داشت: یک بار دیگر می گویم که مردم صاحب انقلاب هستند و ولی نعمت این انقلابند. بنابر این باید متوجه باشیم که همه ما در هر جایگاه و مسئولیتی باید قدردان ولی نعمت و پاسخگوی این نظام باشیم.

وی با بیان اینکه همیشه دلواپسی باعثحفظ نظام شده است گفت: مقام معظم رهبری فرمود تا زمانی که عده ای در این کشور باشند اما حاضر باشند جان خود را فدای انقلاب کنند هیچ خطری نظام را تهدید نمی کند دلواپسی بالاتر از توافقنامه حفظ آرمانهای نظام و انقلاب است.

کریمی قدوسی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه من به این مذاکرات خوشبین نیستم گفت: بنده هم خوشبین نیستم و فکر نمی کنم این مذاکرات نتیجه ای که ملت ایران انتظار دارند به دست آورد.

وی با اشاره به گزارش رئیس جمهور در صدا و سیما و نظرش در مورد توافق هسته ای گفت: آقای رئیس جمهور در مورد توافق هسته ای می گوید خوشبینی و بدبینی در دنیای سیاست معنا ندارد. و باید واقع بین باشیم در حالی که خوشبینی کلیدواژه مقام معظم رهبری است و ما هیچ رئیس جمهوری را سراغ نداریم که اینگونه به خود جسارت دهد که در مقابل نظر مقام معظم رهبری جواب دهد.

کریمی قدوسی با بیان اینکه بالاتر موهبت انقلاب اسلامی آزادی مبتنی بر اصول و آرمانهای شهدا و انقلاب است، اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید جنس شان از جنس مردم و جوانان باشد؛ یکی از نمایندگان مجلس نطق ۳ دقیقه ای را در مورد توافقنامه ژنو در مجلس ارائه کرد اما دولت رسما از وی شکایت کرد و در متن شکایتنامه آورده شده بود که این نماینده تیم مذاکره کننده را تضعیف کرده و به رئیس جمهور توهین کرده است و باید جلوی این نماینده و سایر رسانه ها همچون خبرگزاری فارس، سایت الف و سایر سایت های اصولگرا که از این توافقنامه صحبت کردند گرفته شود و قوه قضائیه با آنها برخورد کند که کسی جرات نکند تا نسبت به رئیس جمهور توهین کند.

در ادامه فیلم نطق ۳دقیقه ای کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد که نقدهایی را به توافقنامه هسته ای ارائه کرده بود پخش شد.

وی با بیان اینکه دولت در توافقات هسته ای سیاست نگاه به درون و برون را داشت، گفت: سیاست دولت در نگاه به درون شامل خالی کردن دل ملت و گرفتن غیرت دینی ملت و جلوگیری از نقد بود که جلوگیری از نقد با روش هایی مانند بیسواد خواندن، تندرو بودن، افراطی بودن و شلوغ کن ارائه شد تا کسی به خود جرات نکند در این وادی وارد شود.

کریمی قدوسی با بیان اینکه سیاست مطرح کردن خزانه کشور خالی است برای خالی کردن دل ملت بود، تاکید کرد: ما باید با دنیا مشکلات خود را حل کنیم و با کدخدا امروز صحبت کنیم.

وی خطاب به دولت گفت: آیا خبر دارید که سیدحسن نصرالله در دیداری که اعضای کمیسیون امنیت ملی با ایشان داشتند و آقای ظریف نیز در این دیدار بود اشکش جاری بود. روز سه شنبه ۴ سوال نمایندگان مجلس از آقای ظریف در صحن علنی مطرح می شود که ایشان باید پاسخ دهد. چرا آقای ظریف می گوید که به ما ربطی ندارد که اسرائیل را به رسمیت بشناسیم یا نشناسیم.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: دستاوردهای ما در ۲۲ بهمن و ۲۴ خرداد باعثشد که نماینده آمریکا بگوید مذاکرات به بن بست رسیده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار