|
|
کدخبر: ۱۷۰۱۳۴

قادری در گفت وگو با تسنیم خبر داد:

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از نامه نمایندگان اقتصادی مجلس به دولت و بانک مرکزی برای انتشار لیست بدهکاران کلان بانکی خبر داد.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیماز نامه جمعی از نمایندگان مجلس به دولت خبر داد و اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان اقتصادی مجلس درصددند طی مکاتبه ای از دولت و بانک مرکزی بخواهند لیست اشخاص حقیقی و یا حقوقی را که بدهی معوق آنها بیش از صد میلیارد تومان است، برای اطلاع عموم منتشر کنند.

وی ادامه داد: با توجه به حجم مطالبات معوق و ناامیدشدن از بانک ها برای وصول مطالباتشان و نیز موثر واقع نشدن اقدامات قوه قضاییه و ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در حل این مشکل و نیز امتناع بانک ها از پرداخت وام به واحدهای تولیدی، این تصمیم اتخاذ شده است.

رئیس کمیته اقتصادی مجلس با بیان اینکه براساس اعلام بانک مرکزی حجم مطالبات معوق بانک ها بیش از هشتاد هزار میلیارد تومان است، تصریح کرد: به اعتقاد این نمایندگان، انتشار اسامی بدهکاران دارای بدهی معوق، کمک می کند تا فرآیند استرداد بدهی ها سرعت بگیرد.

قادری در پایان گفت: متن این نامه امروز آماده می شود و پس از جمع آوری امضا، برای دولت و بانک مرکزی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار