|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۶۸

کوهکن در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس از دیدار امروز کانون نمایندگان با رئیس مجلس خبر داد.

محسن کوهکن دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، از دیدار امروز کانون نمایندگان مجلس با علی لاریجانی رئیس مجلس خبر داد و گفت: جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس به عنوان تشکل سیاسی از کمیسیون ماده ده احزاب مجوز دریافت کرده و مسئولیت این تشکل برعهده بنده است اما در کنار جامعه نمایندگان تشکل دیگری به نام کانون نمایندگان هم فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه کانون نمایندگان برخلاف جامعه اسلامی نمایندگان ادوار به عنوان تشکل صنفی و نه سیاسی شناخته می شود، افزود: اگر نماینده ای یک دوره وارد مجلس شود می تواند در جلسات کانون شرکت کند و مدیریت این کانون نیز مشارکتی است و تاکنون نیروهای اصول گرا حضور پررنگ در کانون نمایندگان مجلس داشته اند و هم اکنون حجت الاسلام سبحانی نیا مسئولیت این کانون را برعهده دارد و هرماه یکبار در روزهای یکشنبه جلسات ماهیانه خود را در کمیسیون تلفیق برگزار می کند.

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس اظهارداشت: از آن جا که کانون در ماه گذشته موفق به برگزاری نشست نشد با گفت وگو و صحبت هایی که انجام دادند از علی لاریجانی رئیس مجلس دعوت کردند تا در این نشست حضور یابد و امروز اعضای کانون با وی دیدار خواهند کرد.

کوهکن ادامه داد: جلسات ماهیانه کانون با هر تعداد از نمایندگان شرکت کننده در مجلس برگزار خواهد شد.

** روحانی هنوز وقتی به جامعه نمایندگان ادوار مجلس نداده است

وی همچنین درباره دیدار جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس با روحانی رئیس جمهور، اظهارداشت: پس از اینکه روحانی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد، ما طی نامه ای ضمن تبریک به وی به عنوان رئیس جمهور منتخب درخواست وقت کردیم، اما تا به امروز وقتی از سوی دفتر وی اعلام نشده است.

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار افزود: در این دیدار بنا داریم دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل جاری مطرح کنیم. از این رو منتظر وقت از سوی رئیس جمهور هستیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار