|
|
کدخبر: ۱۷۰۳۹۲

کوچک زاده در نطق میان دستور:

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در روزنامه های فاسدشان که به اسم قانون همه قانون را لکه دار می کنند حکم قرآنی شهادت زن را زیر سؤال می برند و از وزیر اطلاعات دستخوش می گیرند. در روزنامه هایشان ولایت علی بن ابیطالب را زیر سؤال می برند و از بزرگ ترهایشان دستخوش می گیرند و بعد می گویند ممیزی باید به افکار عمومی سپرده شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: سؤال من این است مردم ایران امروز مصداق اجابت خدا و رسول در رفتار سیاسی چیست؟ از چه تبعیت کنیم تا خدا و رسول را اجابت کرده باشیم؟

وی افزود: شرط اینکه همراهی همراهان امام ضایع نشود، شرط اینکه زندانی کشیدن برخی ها در زمان شاه ضایع نشود، شرط اینکه فرماندهی بر پدافند، جنگ و هر چه بوده ضایع نشود آن است که وقتی می گویند قطعنامه قرار است صادر شود نترسید. امروز هر کس را دیدید که در جامعه مردم را می ترساند. ما ملت ایران در محدوده مرزهای کشور خودمان هر دستی را که به سمت منافع ما اعم از منافع علمی، طبیعی، انسانی و چه در حوزه فناوری به تجاوز دراز شود بی درنگ قطع خواهیم کرد.

کوچک زاده خاطر نشان کرد: والله در این شرایط من دلواپس اصل انقلاب هستم، اگر انقلاب ماند سانتریفیوژسازها به وجود می آیند؛ اگر انقلاب ماند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. من احساس می کنم که اصل انقلاب در معرض تحریف است.

وی افزود: در روزنامه های فاسدشان که به اسم قانون همه قانون را لکه دار می کنند حکم قرآنی شهادت زن را زیر سؤال می برند و از وزیر اطلاعات دستخوش می گیرند. در روزنامه هایشان ولایت علی بن ابیطالب را زیر سؤال می برند و از بزرگ ترهایشان دستخوش می گیرند و بعد می گویند ممیزی باید به افکار عمومی سپرده شود و این یعنی غذای مسموم را در حلقوم جامعه بریزیم و هر کس که خواست نخورد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ولیِ اسلام ثابت کرد که به جمهوری وفادار است و اجازه خدشه به رأی ۵۰.۷ دهم درصدی را نداد اما کسانی درصددند که فردی را تحریک کنند که تو ۵۰.۷ درصد رأی داری و خدایی ناکرده بر علیه اسلام کودتا کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار