|
|
کدخبر: ۱۷۰۴۳۱

کریمی قدوسی در تذکر میان دستور

نماینده مردم مشهد گفت: آقای روحانی مراقب باشید اگر از اصول و آرمان ها عبور کنید آن زین و مرکب را از زیر پای شما خواهند کشید در این صورت نباید قوه مجریه پای خود را از گلیمش درازتر کند که در آن شرایط ملت آن گلیم را از زیر پای شما خواهد کشید.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، کریم قدوسی نماینده مردم مشهد در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: ولایت فقیه، ولایت رسول الله است، آقای روحانی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری و در پایان حکم تنفیذ مقام معظم رهبری اینگونه مرقوم فرمودند که این رأی و این تنفیذ تا زمانی اعتبار دارد که ایشان به پیمودن صراط مستقیم تاکنون در پیش داشتند یعنی آرمان های نظام اسلامی، دفاع از حقوق ملت و ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبران پایبند باشید.

وی افزود: مقام معظم رهبری در چندین فراز در خصوص مذاکرات هسته ای فرمودند من خوشبین نیستم و مخالفتی نمی کنم اما خوشبین نیستم.

کریمی قدوسی گفت: جناب آقای روحانی در گزارش اخیرتان از صدا و سیما به ملت اینگونه از آرمان های انقلاب دفاع کردید که خوشبینی و بدبینی در دنیای سیاست معنا ندارد. ما باید واقع بین باشیم و با شناختی که از دنیا دارم بدبین نیستم.

وی افزود: اگرچه قرار است چوب حراج به آرمان های انقلاب بزنید جا دارد که خوشبین باشید. در حماسه سیاسی ۲۴ خرداد مردم با رأی خودشان مرکب قوه مجریه را زین کردند و به شما دادند تا سوار مرکب بشوید و به آرمان های انقلاب اسلامی با ایستادگی در مقابل زورگویان برسید.

نماینده مردم مشهد ادامه داد: جناب آقای روحانی مراقب باشید اگر از اصول و آرمان ها عبور کنید آن زین و مرکب را از زیر پای شما خواهند کشید در این صورت نباید قوه مجریه پای خود را از گلیمش درازتر کند که در آن شرایط ملت آن گلیم را از زیر پای شما خواهد کشید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار