|
|
کدخبر: ۱۷۰۴۳۵

به مدت دو روز /

خبرگزاری تسنیم: دبیر دهمین جشنواره فن آفرینی ملی شیخ بهایی با اشاره برگزاری دهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: برترین های این جشنواره تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، سروش علی مرادی دبیر دهمین جشنواره فناوری ملی شیخ بهایی با اشاره برگزاری این جشنواره گفت: دهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با شعار منحصر به فرد بودن در اعتبار بخشی به فعالیت فن آفرینان کشور در شرکت های دانش بنیان به مدت دو روز از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در مهمانسرای عباسی شهر اصفهان برگزار می شود.

وی به اهداف این جشنواره اشاره کرد و گفت: توسعه فن آفرینی خلاقیت و نوآوری کشور و همچنین شناخت و تجلیل در عرصه فن آفرینی از اهداف این جشنواره است.

دبیر دهمین جشنواره ملی فن افرینی شیخ بهایی با اشاره به برگزاری این دوره از جشنواره در ۲ بخش محتوایی مسابقه ای و غیرمسابقه ای گفت: در بخش مسابقه ای بخش هایی از جمله طراحان کسب و کار، فن آفرینان و سرمایه گذاران کارآفرین و در بخش غیرمسابقه ای نمایشگاه و سمینارهای آموزشی از مهمترین بخش های این حوزه به شمار می رود.

برترین های جشنواره شیخ بهایی تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان قرار می گیرند

علی مرادی با اشاره به اینکه برترین های این جشنواره به عنوان کارآفرینان تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان قرار می گیرند، یادآور شد: به برگزیده ها گرنت پژوهشی به مبالغ ۱۰،۲۰ و ۳۰ میلیون تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: مهمترین هدف این جشنواره ایجاد فضای مناسب به منظور ترغیب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در فناوری و طرح های غیرصنعتی که توان تجاری شدن دارد است.

دبیر دهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در ادامه به آمار شرکت کنندگان این دوره از جشنواره اشاره کرد و گفت: در بخش طراحان کسب و کار بیش از ۴۰۰ طرح اعلام آمادگی کرده بودند که پس از انجام مراحل داوری به مدت ۴ ماه ۱۷ کاندیدا به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

علی مرادی در پایان گفت: بیش از ۸۵ شرکت دانش بنیان دارای طرح های فناورانه توسط این شرکتها تجاری سازی شده و در بخش فن آفرینی حاضر می شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار